Sunt o mare iubitoare de turism si de calatorii si unul dintre marile mele vise este sa ajund sa vizitez fiecare tara de pe aceasta planeta. Barcelona este pe lista celor nevizitate inca.

Acest articol nu isi propune sa prezinte topul atractiilor turistice din Barcelona ci doar sa vorbeasca despre motivele pentru care autoarea ar vrea sa mearga acolo, in urma probei lansate de Agentia de turism Paralela 45.

De mult « pandesc » o oferta care sa se incadreaze in bugetul meu ca sa pot face o excursie in Barcelona sau mi-ar placea sa gasesc un Charter catre Costa Brava din Bucuresti (http://paralela45.ro/charter/costa-brava-2012–bucuresti).

Cand ma gandesc la Barcelona, am in cap cateva mari repere : Gaudi, Las Ramblas si Sagrada Familia. Admir foarte mult opera lui Gaudi si bineanteles ca nu as rata Sagrada Familia, Parcul Guell, la Pedrera, Casa Batllo.
O plimbare prin Las Ramblas este bineanteles un must.
Si as mai vizita Port Vell, Catedrala La Seu, Muzeul de ciocolata (desi nu ma omor foarte tare dupa asta), cartierul gotic al orasului, Palatul de Muzica Catalana, Muzeul National de Arta Catalana sau Aquarium Barcelona.
Muzeul Pablo Picasso din Barcelona este cu siguranta un alt must pe lista mea.

Pe langa vizitarea acestor obiective, in Barcelona m-as simti ca pestele in apa pentru ca este situata intr-o zona foarte frumoasa, se pot face aici multe activitati si este foarte aproape de Costa Brava cu mare, soare si notiunea de concediu. Deci pentru mine ar fi imbinarea perfecta intre balaceala si plaja si vizitarea unor obiective interesante si de ce nu si o tura de shopping.

In plus, fiind vorbitoare de limba spaniola, ma voi simti foarte bine si voi avea ocazia sa imi imbunatatesc cunostintele.


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013
0 Responses

Trimiteți un comentariu