Asta mi s-a parut de departe cea mai inventiva proba si mi-a dat o gramada de batai de cap si in final o durere mare de cap. Fiind o bloggerita fara experienta in domeniu, cred ca am ratat multe informatii si lucruri la care trebuia sa fiu atenta. Dar asa invata omul si a doua oara casca ochii mai bine, in cazul fericit.

Deci in calitatea de potential laureat al acestei competitii si de viitor partener media a evenimentului, as pune bannere si poze cu si despre eveniment atat pe blogul meu cat si pe retelele sociale. As scrie bineanteles articole de promovare si popularizare a evenimentului. As putea face chiar si live blogging, de la fata locului, asta probabil pentru gala, atat pe blogul meu cat si pe Facebook.


As purta si tricouri imprimate cu sigla evenimentului. Eventual as incerca sa organizez si mici evenimente pentru atragerea atentiei publicului si actorilor direct interesanti sa participe. Mi-as face pe mana sau pe picior un tatuaj semipermanent (ca tot imi plac mie) cu sigla evenimentului. Asta cred ca ar fi cel mai distractiv.

Ca bloggerita, eu ma definesc ca fiind o tipa autentica si pe cat posibil echilibrata si obiectiva in subiectivitatea mea.


Articol scris pentru Spring Super Blog 2013
0 Responses

Trimiteți un comentariu