Scriu cu mare drag despre subiectul epilarii definitive propus de www.marketonline.ro si fara falsa modestie pot fi considerata un mic guru in domeniu. Aceasta este o poveste adevarata, izvorata exclusiv din experienta « de pe pielea mea ».

IPL inseamna Intense Pulse Light. E ca si cand te-ar poza cineva cu blitzul aparatului foto. Se pot gasi o gramada de informatii despre asta pe net asa ca nu am sa insist asupra acestui aspect.

Prima data am luat contact cu aceasta tehnologie prin 2008 cand era ultimul racnet si abia aparuse pe piata din Romania. Si pentru ca era ceva nou si exclusivist nu era deloc pentru orice buzunar. Insa satula de procedeele tradititionale de epilat (ceara la salon) care au lasat in urma ravagii si dezastru total pe pielea mea, am economisit pentru a-mi vedea visul cu ochii – fara stres la mare pe plaja si vara in general. Asa ca zis si facut. M-am prezentat la un salon elegant din Bucuresti, care avea tehnologia IPL dornica sa scap cat mai repede de parul nedorit si de stresul epilatului. Singurul regret pe care il am este ca, daca as fi stiut ca aceasta tehnologie va deveni in scurt timp accesibila tuturor gratie multitudinii de oferte, promotii, reduceri pe care le ofera saloanele specializate si site-urile de profil, as mai fi asteptat vreo 2- 3 ani si cu banii dati atunci, astazi m-as fi facut din cap pana in picioare. In rest, am fost foarte multumita de salonul respectiv, de ambientul in care erau intampinate clientele (pe care nu l-am mai regasit in alte parti), de amabilitatea personalului, de profesionalismul cosmeticienelor care faceau sedintele si care mi-au explicat si povestit o gramada de lucruri despre piele, aparat, tehnologia folosita, treptele de intensitate, necesitatea purtarii ochelarilor de protectie (chestie care nu se respecta in toate saloanele- aviz amatoarelor ca poate duce la probleme ale ochilor), despre ciclurile de crestere ale parului din diferite zone si un lucru foarte important – despre necesitatea respectarii unei anumite perioade de timp intre sedintele de epilat. Crede-ti-ma e important ; pentru ca trebuie sa fie « prinse » toate ciclurile de crestere ale firelor de par. Recomandabil este ca intre sedinte sa existe o pauza de o luna – o luna si jumatate chiar. Nu peste tot se respecta asta si multe femei nu stiu ca acest mic amanunt poate face diferenta intre un tratament de succes si unul pentru care ai aruncat banii pe fereastra. Per ansamblu, pot sa spun cu mana pe inima ca am fost multumita. In timpul tratamentului, am fost surprisa sa constat ca zonele despre care credeam ca imi vor da cea mai mare bataie de cap, au reactionat cel mai bine la tratament plus ca pielea iritata de « gaina jumulita » este acum doar o amintire. Acum arata ca o piele de bebelus. Nu credeam ca o sa fie asa. Insa pentru alte zone au fost necesare un numar mult mai mare de sedinte pentru ca se pare ca radacina parului a fost foarte strong.

Desi se spune ca, teoretic, indepartarea parului este garantata pe viata, nu este chiar asa. Eu de cand am inceput si pana acum, am vizitat in total vreo 5 saloane pentru ca a necesitat intretinere si a trebuit sa mai insist pe unele zone. Cresterea parului, pe langa cele 3 faze de crestere, mai este legata si de modificarile hormonale care se petrec in corpul  celui/celei care face tratamentul. Deci daca ai facut tratament si pentru o perioada parea ca a dat roade insa dupa un anumit timp parul a reaparut, nu va grabiti sa blamati cosmeticiana.

Prietenul meu, curios din fire, a vrut sa incerce si el experienta pentru ca m-a tot  auzit ridicand in slavi aceasta tehnologie. Si-a luat un voucher de la un magazin online si a ajuns la un celebru si luxos salon al unei persoane cunoscute din lumea mondena. Din pacate, cei de acolo, au facut o treaba cam « de mantuiala » pentru ca nu au respectat periodicitatea sedintelor si i le-au facut la intervale mai scurte. Insa el oricum nu prea avea nevoie de epilat. Asa ca poti lua teapa si la saloanele de cartier dar si la cele cu pretentii.

Si mai este un aspect important de care trebuie neaparat tinut cont atunci cand va decideti sa incepeti un asemenea tratament. Asa cum pentru toate exista un « perfect timing » si pentru epilat este la fel.  Este indicat sa incepeti tratamentul undeva prin toamna pentru ca minim 5 sedinte vor dura aproximativ 5 luni dupa care nu este indicat sa expuneti la soare portiunea respectiva.

Contraindicatii nu prea pot exista din cate stiu eu. Nu este ca la laser, unde pot interveni arsuri urate.

Nu doare, ci in cel mai rau caz se simt niste mici piscaturi si se poate inrosi usor pielea in zona respectiva insa aceasta dispare de regula in cateva ore sau pana a doua zi.

De mult ma batea gandul sa imi cumpar si eu un astfel de aparat (www.marketonline.ro/epilatoare/epilator-silkn-cu-lumina-intens-pulsata-sensepil-xl-cu-40000-impulsuri) pentru a ma epila singura acasa, de cate ori vreau si pentru a nu mai investi in epilatul la saloanele de specialitate pentru intretinere. Asta inseamna economie. Plus ca poti folosi aparatul si pentru prietene, rude, vecini etc.

Ca sa rezum tot ce am scris in cateva lucruri de retinut :

-      Atentie la salonul ales si asigura-ti-va ca se respecta intervalele corespunzatoare intre sedinte ;
-       Faceti  tratamentul  iarna ;
-       Nu va expuneti la soare dupa tratament ;
-       Nu va asteptati la minuni dupa prima sedinta. E un tratament care dureaza si pentru care va trebuie rabdare. Insa rezultatele merita GARANTAT

In concluzie de 100 de ori da votez pentru IPL.


Articol scris pentru Spring Super Blog 2013
0 Responses

Trimiteți un comentariu