Am avut si eu sansa sa particip anul asta la ceea ce speram eu ca avea sa fie un super eveniment. Oricum este un eveniment de referinta la nivel international printre iubitorii genului. Nu prea ma omor eu cu genul asta de muzica, insa auzisem ca e « super », « tare », « nemaipomenit », « cool » etc.
Asa ca abia asteptam sa merg. Insa nu a fost nici pe departe asa cum ma asteptam. De…..cam intotdeauna atunci cand ai asteptari mari…..pleci cu fesul turtit. O sa va povestesc pe scurt experienta mea de la aceasta manifestare.




« Minunata garderoba »

Inca de la intrare, garderoba era afara (asta era de bine pentru ca hainele nu luau miros de fum insa am vazut eu mai tarziu de ce i-am injurat pe chestia asta) si ni se cereau 5 lei pentru fiecare haina lasata acolo. Asta m-a enervat din prima. La cate concerte am fost eu la viata mea (si nu au fost putine) atat aici cat si afara nu a existat sa mi se ceara vreodata taxa pentru a-mi lasa haina la o garderoba. Deci prima marlanie. Sa nu uitam ca era destul de rece in ziua aia si batea un vant de te lua pe sus. In fine, am zis ca dupa ce voi intra si voi bea ceva ma voi incalzi, speram eu. Nici poveste. Inauntru era putin mai bine decat afara si pana la ora 1.30 cu tot alcoolul baut + un pic de dans nu am reusit altceva decat sa ma congelez. Fapt pentru care am decis sa infrunt frigul de afara si sa-mi recuperez geaca de la garderoba. Bine ca am fost inspirata sa-mi iau geaca mai groscioara insa ar fi trebuit sa o fi tinut tot timpul pe mine. Ma rog, acum la chestia asta cu frigul e posibil sa mi se fi parut putin mai frig pentru ca eram mai obosita, ca altii din jurul meu nu se plangeau. Si erau dudui mult mai dezbracate decat mine.






« Minunata atmosfera + muzica »

Mi-am petrecut aproximativ 85% din timp stand la cozi. Prima coada – la jetoane, a doua – la bauturi, a treia – la hot dog, a patra – la pozele funny de la standul Heineken (vreo ora jumate pentru accesorizare, facut poze si asteptattul pozelor care a durat o vesnicie pentru ca se tot bloca ba imprimanta ba laptopul fix la poza mea si nu am fost inspirata sa imi vad de dans si muzica in timpul asta. Am stat pironita acolo de teama sa nu carecumva sa pierd pretioasa poza), a cincea – la toaleta (vreo 30 de minute). Ceasca de-ar mai fi trait, cred ca s-ar fi tavalit pe jos de ras. In fine, nu prea aveam de ales, decat la poze dar nu m-am orientat. My mistake.

La preturi alta poveste. 12 lei sau 16 lei hotdogul, punga mica de chipsuri 6 lei, paharul de 400 ml de bere 6 lei, 50 ml de votka simpla 12 lei, votca cu sirop de merisoare 20 de lei etc. La bauturi erau preturi de restaurant sau de club dar la mancare marlanie fara margini. Si de parca asta nu era tot, dupa ce ca aveau preturile nesimtite (si cu toate astea faceau vanzare in draci), cand mi-am cumparat un senvis cu snitel, putea de la o posta a ulei ranced asa ca eu nu am mai pus a doua oara gura pe el. Iar la plecare, imi mai ramasese un jeton si am vrut sa il dau inapoi si sa-mi recuperez banii. Nu au acceptat si m-au obligat sa iau altceva. Inacceptabil dar ce puteam face ?

Tot din atmosfera fac parte si gramezile de pahare de plastic pe care erai obligat sa le arunci pe jos si sa le calci in picioare pentru ca in toata imensitatea aia de Romexpo nu aveai cosuri sau containere de gunoi ca sa fii civilizat. Culmea e ca nici macar cei care vindeau la standurile existente nu aveau asa ceva dupa cum se vede in poze. Mormane de plastice sub tejghea sau in spatele ei. Asa ca, boieri dumneavoastra, chestia asta m-a dezgustat.



Cat despre muzica, m-a adormit inca din prima ora. 2 DJ obositi si fara prea multa imaginatie, acelasi beat liniar toata noaptea, de la cap la coada si cateva efecte speciale anemice (cele 4 masti care s-au miscat de vreo 2 ori si pe care s-au proiectat niste holograme + niste 2 tanti care erau ridicate in aer si din care iesea fum). Atat si nimic mai mult.
Nu pot sa nu ma abtin, sa nu fac in capul meu comparatia cu Liberty Parade de acum 2 sau 3 ani cand au venit Above&Beyound + alti performeri si la care desi nu ma omor eu dupa genul asta, chiar a fost frumos, doar din punct de vedere al varietatii muzicii. Muzica mult mai antrenanta si mai dansanta si mai variata. Nu m-am plictisit. Si ala e un eveniment gratis nu unul cu staif la care biletele au acelasi pret cu cele de afara insa organizare jale.

« Prea minunata toaleta »

Erau de fapt 2 la numar pentru aproximativ 10.000 de oameni. Frumos nu ? Acolo mi-am petrecut vreo jumatate de ora la coada, intre 2 usi care comunicau cu interiorul si cu exteriorul si era un curent de nedescris.
Nu stiu cum o fi in alte tari, insa ma indoiesc ca au doar 2 toalete la niste mii de oameni.


Care m-o mai prinde pe mine la White Sensation in Romania vreodata sa ma dea afara in suturi.
Bine ca nu am dat eu banii pe bilet ca m-as fi ofticat teribil.


0 Responses

Trimiteți un comentariu