« Ei » sunt organizatorii campionatului national de blogging care mi-au reamintit ca, daca vreau sa imi depun candidatura pentru 2 lucruri, cica sa scriu 2 articole. Si uite asa imi complic eu singura existenta la campania Danone.

Deci acum scriu pentru Controlor de calitate ca sa fie clar. Primul articol a fost pentru Fermier. Pun pariu ca nimeni nu o sa imi mai comenteze la asta oricum.

Asa ca am dat cu banul de data asta, fortata de situatie. Si a iestit controlor. Ce or sa ma mai injure membrii juriului…cred ! Mi-i si imaginez zicand :  « Uite-o si pe asta. Pai sa se hotarasca Domnule odata ca sa nu ne mai confuzeze atata. » Sau poate ma insel. Sau poate vor da si ei cu banul ca mine…mai stii ?

In orice caz, eu ma voi bucura si intr-un caz si in celalalt.


Articol scris pentru Campionatul National de Blogging http://blogalinitiative.ro
3 Responses
  1. Catel Says:

    Nu cred ca intamplator a picat controlor atunci cand ai dat cu banul. Cred ca ti-ar placea mult experienta de controlor, imi si imaginez cum verifici tot felul de produse lactate care mai de care mai delicioase, iam iam :). Nu cred ca juriul va avea ceva de obiectat mai ales ca ambele indeletniciri sunt extrem de interesate. Mult succes si sa ne povestesti experienta frumoasa.



  2. Unknown Says:

    din pacate va anunt ca nu am castigat nici la fermier nici la controlor.


Trimiteți un comentariu