De cand m-am inscris in Campionatul de Blogging, asteptam cu mare interes o campanile pe tema reciclarii – una dintre temele si domeniile mele predilecte.

Sunt un mare fan al tuturor lucrurilor care sunt legate de reciclare si de ecologie in general. Cand am vazut provocarea campaniei, am sarit in sus de bucurie si am inceput sa scotocesc prin memorie si sa intreb pe la prieteni si cunoscuti, sa testez apele ca sa stiu pe cine « atac » si unde as avea cele mai mari sanse de dus munca de lamurire. Chiar sunt dispusa sa ma duc din usa in usa cu sarumana si sa intru si pe geam daca este nevoie pentru a convinge companiile sa recicleze becuri si neoane. Avand sprijinul campanei in spate cred ca altfel se vor uita la mine.

Din pacate, pana acum, am intalnit destula nepasare insa dupa ce le voi prezenta oferta Recolamp si avand si un cadru legal sper ca entuziasmul meu sa ii contamineze. Imi  pasa de planeta asta, de orasul asta, de aerul pe care il respir, iar faptul ca am sansa de a participa la asa ceva si de a-mi aduce contributia la imbunatatirea vietii pe Terra chiar imi da o mare satisfactie. Chiar daca este o picatura intr-un ocean, dupa parerea unora.

Asa ca ma adresez in demersul meu urmatoarelor companii :

-          - SC Webhelp Romania SRL
-          - SC Radulescu Conslting SRL (detinator al www.divahair.ro)
-          - Ubisoft SRL
-          - Global Remote Services SRL
-          - SC Genpact Romania SRL
-          - SC Teletrans SA
-          - Mediafax Grup
-          - Metro Cash and Carry
-          - Administratia Nationala de Meteorologie  RA – CMR Muntenia
-          - SC US – Food Network SA
-          - Liceul Teoretic C.A. Rosetti
-          - Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir
-          - Scoala Generala nr. 88 si nr.188

Si pentru ca sunt o persoana pragmatica careia nu ii place sa lungeasca mult vorba, la intrebarea de ce ar face asa ceva le-as raspunde urmatoarele :

Ce aveti de pierdut :
Nimic, cel mult o amenda de la stat.

Ce aveti de castigat :
-          Nu va costa nimic,
-          Nu luati amenda de la stat,
-          PROTEJATI MEDIUL

Ce trebuie sa faceti :
-         Sa aveti doar bunavointa si o usa deschisa, restul face Recolamp

Scurt si cuprinzator cam asta e. Detalii in episodul viitor……..


PS. Celor care nu ma vor vota, le multumesc de pea cum, o vizualizare si un comentariu sunt si ele utile.

Articol scris pentru Campania Recolamp



Articol scris pentru Campionatul National de Blogging http://blogalinitiative.ro
2 Responses
  1. Camelia Says:

    Am gasit acest articol cautat informatii despre recolamp, imi place cand vad astfel de persoane ca tine care promoveaza astfel de campanii frumoase. Felicitarile mele!


  2. Unknown Says:

    Multumesc pentru aprecieri.Daca stiam ca scrii despre Corfu trebuia sa te iau ca sursa de inspiratie pentru articolul despre Corfu de la Spring Super Blog 2013.


Trimiteți un comentariu