Beau Monde Style martie 2013



Mi-a placut interviul cu actorul Bogdan Dumitrache si articolul despre regele excesului Roberto Cavalli. Am mai aflat lucruri noi despre el, despre tendintele sezonului estival, culorile anului, destinatii turistice interesante, make-up. Numarul din martie e plin de muuuulta culoare. 












Marie Claire martie 2013



Din numarul de martie al revistei Marie Claire primul articol pe care l-am indragit a fost cel despre tinutele actritelor celebre din filme ultracunoscute care au ramas niste repere importante in moda, devenind adevarate « piese » emblematice, articolul care trecea in revista cateva dintre campaniile umanitare de mare impact si care au facut realmente o diferenta. Am savurat interviurile cu Eva Herzigova si Veronica Pascu – 2 femei remarcabile. Mi-a placut articolul « Si barbatii plang cateodata » care a scos la iveala si o latura ascunsa a personalitatii unora dintre barbatii care ne inconjoara si de asemenea cel in care au fost intervievati cuplul de designeri ai casei Valentino. Alte 2 articole care m-au fascinat au fost cel despre conditia femeilor musulmane si cel in care o mama vorbeste despre orientarea sexuala a fiului sau si despre prejudecatile cu care se lupta acesta in Romania. Am fost surprinsa sa descopar, dupa mult timp in care nu o mai citisem, ca Marie Claire este chiar o revista cu consistenta, nu doar glossy si atat. 


Revista Biz martie 2013



E prima oara cand citesc revista Biz dupa multi ani in care mi se parea prea « tehnica » si prea de business pentru gustul meu. Am descoperit ca are multe articole interesante. Mi-a placut articolul despre Gabriela Lungu, fondatoarea The Practice - nr 1 in PR din Romania si mai ales parerile angajatilor si colaboratorilor despre ea, articolul despre o alta firma de PR – DC communication, care a a juns la varsta majoratului pe piata romaneasca. Interviul cu ambasadorul Irlandei la Bucuresti a fost la fel de interesant, precum si cel despre atractia economica a Africii, despre Facebook si despre modele de antreprenoriat si afaceri de succes autohtone.





Unica martie 2013



Mi-a placut evident articolul despre Andra, una dintre cantaretele mele preferate, articolul Simonei Tache despre terapia de cuplu ca si afrodisiac si despre artisti si muzele lor autohtone. Foarte util pentru mine a fost articolul despre conceputul de business angels si ma gandeam ca as putea chiar sa apelez la unul. Deosebit de util si de incurajator mi s-a parut povestea unei romance, avocat de profesie care locuieste de ani buni la Londra si care a pus bazele unui business pentru parinti. Este vorba de un cabinet de avocatura care are colaboratori tinere mame care lucreaza ca avocate part time. Ma bucur ca se vorbeste despre flexibilitate si ca unii angajatori sunt deschisi la minte si inteleg ca un program flexibil atat pe ei si pe afacerile lor cat si pe angajati. Ma gandeam ce frumos ar fi daca si angajatorii romani ar intelege aceasta necesitate si nu ar mai tine mortis, cu dintii la angajati « model » care vin la program. Daca ar intelege ca a fi flexibili e in avantajul ambelor parti, cred ca nu am mai avea atatia someri in tara iar tinerele mame nu s-ar gandi cu groaza daca vor mai avea sau nu loc de munca cand se intorc din concediul de maternitate, sau cum sa faca sa si-l scurteze ca sa nu isi piarda locul de munca. E de gandit.
Articolul de calatorie despre Tenerife m-am facut sa imi aduc aminte de minunata mea vacanta din 2011 pe care mi-ar placea sa o repet. 


Elle martie 2013



Mi-au placut multe articole din Elle. Cred ca incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult aceasta revista. A fost interesant sa descopar ce ascunde dulapul designerului Laura Rotileanu-numai lucruri bune si scumpe evident insa cu mult bun gust. Am descoperit cu stupoare designerii romani care fac furori in mod regulat la Festivalul de Moda de la Berlin si cand le-am vazut creatiile in cateva poze (prea putine !) nu mi-a venit sa cred ca sunt create de ai nostrii. Mi se pare super cool si pot concura cu succes cu marile case de moda consacrate. As indrazni sa spun ca sunt chiar peste. Mi-a placut la nebunie articolul Mihaelei Radulescu (ca de fiecare data) in care discuta despre lucrurile si oamenii « mancatori » de timp din vietile noastre si pe care nu ar trebui sa ii toleram nici macar de dragul convenientelor. Si aici sunt de acord. Timpul e mult prea pretios pentru a fi irosit aiurea. Articolul lui Marius Chivu despre femeia perfecta m-a amuzat atat de tare incat l-am decupat si l-am pus la pastrare. O sa il recitesc din cand in cand sa vad la ce grad de perfectiune am ajuns J
Articolele despre prietenia dintre un barbat si o femeie m-au pus pe ganduri putin. M-a impresionat articolul despre initiativa femeilor din cartierul Rahova-Uranus, o zona pe care prefer sa o cam ocolesc, dar uite ca poti gasi diamante si in noroi. Nu mai stiu cine a zis asta.
Foarte interesant si articolul despre situatia modei in Romania. M-a incantat pana peste poate si m-a facut sa visez la vacante si locuri exotice articolul despre Kenoa Exclusive Beach Resort de pe coasta de Nord-Vest a Braziliei. Daca as fi dispus de resurse financiare ceva mai generoase pe loc m-as fi urcat in primul avion si as fi aterizat acolo. O superbitate.
Ultimul, dar nu cel din urma super articol care m-a socat de-a dreptul este cel despre Colon intitulat sugestiv colonul infinitului. Elle era ultima revista in care m-as fi asteptat sa gasesc un astfel de articol pe teme medicale atat de bine scris si documentat. Am aflat cu stupoare ca acest organ pe care majoritatea il ignora sau daca nu il ignora il considera pe nedrept cosul de gunoi al organismului este un adevarat computer la fel ca si creierul si ca de multe ori acesta ne influenteaza dispozitia si nu invers asa cum credeam eu. Dupa ce am citit articolul, s-a facut lumina in sat si mi-am explicat dintr-odata multe chestii care mi se intamplau si nu stiam de ce.
0 Responses

Trimiteți un comentariu