Am aflat despre acest eveniment acum cateva luni, insa m-am bucurat foarte mult cand am vazut ca mi se ofera posibilitatea de a concura pentru un loc in tabara Social Media Camp.

Social Media Summer Camp este a patra editie a taberei de social media marketing din Romania care se desfasoara in perioada 4-7 iulie 2013 la Paraul Rece.

Participantii vor avea ocazia de a afla care sunt cele mai potrivite strategii de social media marketing si cum te pot ele ajuta in activitatea de zi cu zi.
Iata pe scurt motivele care ma mana sa ma inscriu si eu in aceasta competitie.

  1. Invatarea activa
Pe o parte dintre vorbitori i-am cunoscut recent si sunt niste oameni extraordinari iar eu abia astept sa mai fur niste meserie si sa invat de la ei. Pe ceilalti abia astept sa ii descopar si sunt convinsa ca voi avea surprize placute.

Consider ca pentru a progresa si a evolua in directia buna e recomandat sa inveti de la cei mai buni, de la oameni care sunt niste repere de excelenta in ceea ce fac si pe care ii poti lua drept model nu pentru a-i copia ci pentru a avea mereu un sistem de referinta la care sa te raportezi. Asta este pentru mine un principiu de viata nu se aplica doar pentru Social Media Camp sau pentru alte evenimente.

  1. Imbinarea utilului cu placutul
Nu am avut pana acum vacanta anul acesta si nici nu am fost in cursul anilor de scoala decat intr-o singura tabara pentru ca nu m-au lasat ai mei. Asa ca, pe undeva am ramas cu un regret. Iar atunci cand m-am intors din tabara ma pricopsisem cu o raceala destul de urata.

Aceasta scurta iesire, intr-o zona frumoasa, de munte asa cum imi place mie, m-ar reconforta si m-as intoarce in loc de raceala cu niste informatii pretioase in plus pe care abia astept sa le fac sa lucreze in favoarea mea.

  1. Lucruri noi, oameni noi, experiente noi – let it be
Aceasta combinatie de scurta vacanta activa cu traininguri inca nu am experimentat-o si de aceea sunt curioasa daca la mine ar functiona. Dar, ca un explorator care se respecta, imi place sa descopar lucruri si experiente noi.


Networking & coaching one - to- one cu top bloggeri romani, training outdoor, petrecere, foc de tabara, un abonament la Biz (20 de aparitii) – cine ar spune nu la asa ceva? Eu spun DA.


Articol scris pentru CampionatulNational de Blogging 
0 Responses

Trimiteți un comentariu