Sincera sa fiu, aceasta a fost intrebarea la care m-am gandit, atunci cand am vazut prima data stickerul verde pe produsele Arctic din magazine. Sigur, din comoditate si datorita faptului ca nu ma preocupa subiectul la vremea respectiva, nu i-am dat o prea mare importanta. Insa datorita campaniei pentru care ma documentez acum in vederea scrierii articolului, am avut ocazia sa vad mai in detaliu despre ce este vorba.

Eu sunt mare fan Arctic pentru ca sunt fericita posesoare a unei masini de spalat si a unui frigider. Sunt foarte multumita de cele 2 electrocasnice atat eu cat si mama pentru ca le avem de mai mult de 7 ani iar in timp si-au dovedit fiabilitatea neavand nevoie decat de reparatii minore. Astfel incat in momentul in care vor « crapa », nici nu ne gandim sa ne cumparam o alta marca. E de la sine inteles ca tot Arctic vom alege cand va veni momentul sa le inlocuim. Nu m-a platit firma sa scriu asta ci o spun cu toata convingerea intrinseca.


TET inseamna Tehnologie de Economisire pe Termen lung. Nu stiu cati dintre consumatori sunt preocupati de mediul ambiant si de economisirea apei insa sunt convinsa ca tuturor ne pasa de bugetul propiu timp cat si de bani de care dispunem. Cui nu i-ar surade ideea de a economisi energie, apa, timp si resurse pentru a avea timp mai mult pentru alte activitati ? Mie una oricum nu imi prea ajung cele 24 de ore ale unei zile si cand ma gandesc la ce as putea face daca as avea o ora in plus, gasesc repede cel putin 3 activitati pe care mi-a placea sa le fac : citit, sport si de ce nu gatit……ar trebui totusi sa ma apuc si de asta odata si odata.

Pe scurt TET-ul asta e o minune. Mai ales la masinile de spalat unde Arctic are cel mai scurt program de spalat de pe piata – 14 minute pentru rufe usor murdare. Cu alte cuvinte, TET-ul asta te ajuta sa iti imbunatatesti viata, sa consumi mai putine resurse si sa economisesti bani.

Din pacate am ratat concursul de pe www.consultantinelectronomie.ro insa m-am amuzat copios jucandu-ma Electronomic – jocul care te invata sa economisesti si in acelasi timp sa iti organizezi mai bine timpul si activitatile zilnice.

Nu in ultimul rand, toata acesta desfasurare de forte care s-a intamplat odata cu campania Consultant in electronomie a fost nu numai bine gandita ci mi-a demonstrat mie ca si consumator ca si produsele romanesti (in care eu am mare incredere) pot tine pasul cu ultimele tehnologii, se pot bate ca la skanderberg cu alte marci celebre si muuult mai scumpe si pot fi la fel de tari.




Cu acest articol m-am alaturat campaniei “Consultant in Electronomie”. Poti castiga saptamanal, in luna iunie, electrocasnice din gama TET. Vino si tu pe www.consultantinelectronomie.ro.
1 Response
  1. Felicitari, Madalina! Bravo pentru remarca ce incheie articolul! Sunt de acord cu tine, dupa cum am scris si aici: http://discerne.wordpress.com/2013/06/30/cum-sa-vinzi-o-investitie-pe-termen-lung-partea-ii-de-stefan-alexandrescu/


Trimiteți un comentariu