In ciuda faptului ca nu sunt mare cunoscator in domeniul tehnologiilor auto si cu atat mai putin a celor mai noi inventii,  pot spune insa cu mana pe inima ca sistemul SevenDrive mi-a schimbat viata de sofer.


SevenDrive este solutia care te ajuta sa comunici simplu cu masina ta, prin intermediul unui echipament si al aplicației mobile. Fie ca esti in masina sau ai lasat-o parcata, SevenDrive, „Da glas masinii tale”. Dispozitivul se conecteaza la calculatorul de bord al masinii, iar aplicatia de pe telefon o ajuta sa-ti comunice starea si locatia ei. Astfel, indiferent cine va conduce masina, tu vei tine legatura cu ea. SevenDrive aduce impreuna cele doua lucruri indispensabile pentru tine: masina si telefonul smart.

Toata povestea a inceput intr-o dimineata, cand, in pauza de cafea, am aflat de la un coleg de acest nou concept de a comunica cu masina. Prima oara mi s-a parut putin ciudat, chiar de domeniul SF-ului, pana cand mi-a explicat pe larg beneficiile pe care le poti avea. Convins de avantajele pe care acest sistem le ofera, am cumparat pachetul SevenDrive. Odata ce ai ai conectat dispozitivul la calculatorul de bord al masinii si aplicatia pe telefon (care poate fi iPhone sau orice telefon inteligent cu sistem de operare Android), vei depasi literalmente ultima frontiera in comunicarea cu masina ta.


Sistemul te pot ajuta foarte mult mai ales daca esti o persoana uituca pentru ca o sa ai o satisfactie extraordinara cand masina iti va comunica:

-       Locul in care este parcata. Datorita localizarii GPS nu o sa mai ai problemele cu care te confrunti atunci cand parchezi in spatii aglomerate sau parcari subterane ale mall-urilor sau hipermarket-urilor. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa ma invart minute bune ca sa-mi regasesc masina in parcarea unor magazine, pentru ca nu mai stiam unde o lasasem ;

-       Raportare zilnica. Acesta optiune te poate ajuta sa iti faci calcule pentru consumul de combustibil, traseele si kilometrii parcursi (deci foarte utila in vacante dar nu numai) ;

-     Istoricul traseelor. M-a ajutat foarte mult pentru ca atunci cand mergeam in zone pe care le vizitez rar, obisnuiam sa ma incurc pe traseu. Acum imi este mult mai usor sa ajung in locuri pe care le frecventez rar, fara sa ma mai ratacesc ;

-       Alertele prinvind starea masinii. Multi dintre soferii bucuresteni s-au confruntat cu problema locurilor de parcare si cand au fost nevoiti sa parcheze in locuri neamenajate s-au trezit fara masina. Sistemul SevenDrive trimite alerte atunci cand masina este remorcata fara stirea ta. Iar in cazul in care cineva iti sparge masina si deconecteaza dispozitivul, vei fi imediat instiintat (utila pentru cei cu masini de lux, ma gandesc) ;

-       Chestii administrative. De cate ori s-a intamplat sa uiti sa iti reinnoiesti polita RCA, CASCO sau ITP-ul? Mie mi s-a intamplat de multe ori, insa acum nu o sa mai am aceste griji datorita sistemului care ma va atentiona atunci cand trebuie sa fac toate aceste lucruri (yeeei, am scapat de reminder !)


Poveste imaginata impreuna cu un prieten sofer. « Orice asemanare cu personaje reale este pur intamplatoare. » J


Articol scris pentru Campionatul National de Blogging 
0 Responses

Trimiteți un comentariu