Am descoperit o florarie. Pana aici nimic fantastic. Sunt cu sutele in offline iar de ceva timp au ajuns si in mediul virtual. Dar aceasta florarie online mi-a atras atentia in mod deosebit pt ca mi-au placut cutiile in care livreaza florile. La prima vedere mi s-a paruit ciudat sa inghesui florile intr-o asemenea cutie. Insa pana la urma mi-am schimbat parerea imaginandu-ma primind o astfel de cutie, ce mutra placut surprinsa as avea iar apoi placerea de a descoperi ce este inauntru. Ar fi ca si cum as primi un cadou de Craciun.



Pana acum nu am primit asa ceva, insa inca mai sper sa gasesc un Fat Frumos manierat care stie sa se poarte cu o femeie.



Buchetele de trandafiri pe care le poti gasi la ei se potrivesc de asemenea si pentru nunti sau alte evenimente. In plus, fata de alte situri de profil spun si o poveste, te invata semnificatia culorilor si poti gasi de asemenea sfaturi privind ingrijirea trandafirilor.

Rasfoind paginile site-ului, am inceput sa visez, chiar mi-au venit niste idei pentru articole viitoare pe care le voi posta pe blogul meu si cred ca asta este cel mai important. Sa livrezi clientului rapid (Aduc buchete de trandafiri oriunde in Bucuresti, in minim 3 ore), ceva frumos insotit de o poveste si o emotie. Cred ca asta isi propun multi comercianti, insa putini reusesc sa transforme un simplu act de vanzare-cumparare intr-o experienta de neuitat.

Site-ul e foarte usor de folosit iar daca nu gasesti ceea ce cauti, poti sa comanzi un buchet personalizat dupa pofta inimii.


Stiu ca ma vor injura multi barbati care vor citi, insa eu zic ca cei care au dificultati in a-si comunica emotiile (am intalnit cativa) pot trimite un buchet care vorbeste de la sine, transmitand un mesaj subtil, insa pe care destinatara sigur il va intelege.


0 Responses

Trimiteți un comentariu