Cand am vazut jucarica asta simpatica, m-am gandit cam cine ar avea cel mai mult si cel mai mult nevoie in mod real de asa ceva pentru a-i usura viata si munca?

LG Pocket Photo este unul dintre cele mai mici si mai usoare dispozitive pentru printat fotografii de pe piata. O imprimanta foto « de buzunar », cu dimensiuni de 72 x 120 x 24 mm si o greutate de doar 215 grame, ce poate fi tinuta intr-o singura mana si care incape cu usurinta in buzunarul unei jachete atunci cand nu este folosita.


Dispune de servicii avansate si creative de printare a fotografiilor si ofera solutii excelente de conectare wireless, partajare si afisare fiind un partener ideal pentru smartphone-urile Android.

LG Pocket Photo ofera optiuni nelimitate pentru activitati sociale si recreative, utilizand tehnologiile Bluetooth si Near Field Communication (NFC), precum si o alta tehnologie de printare fara cerneala de la ZINK®. Aceasta tehnologie elimina nevoia achizitionarii cartuselor de cerneala, intrucat utilizeaza caldura pentru a activa efectele chimice de schimbare a culorii din cadrul hartiei de tip ZINK 2.0. Comparativ cu procesul conventional de printare, sistemul de printare fara cerneala ajuta la o mai buna conservare a imaginilor si produce mai putina intindere a culorii. Optiunea asta fara cerneala mi se pare chiar misto si o reala economie la buget.

Dupa ce am citit aceste specificatii tehnice, explicate simplu si concis pe intelesul tuturor, mi-am adus aminte de nunta de anul trecut a unei prietene bune, la care mirii s-au gandit sa ofere invitatilor drept marturii, pozele facute impreuna, la sosirea acestora la locul petrecerii.


A fost, dupa parerea mea, o idee inspirata. Si apropos, aviz amatorilor, pozele se fac la inceputul nuntii !, cand lumea e treaza iar tinutele si machiajul stau la locul lor, nu la sfarsit (cum mi s-a intamplat la o alta nunta) cand nuntasii pleaca spre dimineata, cu « sclipiri in priviri », pe 7 carari sau pe bratele prietenilor care ii cara pana la taxi si evident cu machiajul si tinutele afectate de dantuiala.

Deh, de cativa ani incoace e moda marturiilor la nunti si botezuri. De parca o petrecere buna si niste fotografii facute cu aparatul foto sau cu telefonul si pastrate in primul rand pe retina nu mai sunt suficiente.
Cert este ca pana la plecarea invitatilor toate pozele au fost gata, asa ca mirii le-au impartit nuntasilor la plecare cate un suvenir color de la nunta lor.

Tot timpul m-am intrebat cum or fi facut fotografii de le-au facut pe toate asa de repede. Le-or fi facut cu smart Pocket Photo, model PD221 de la LG? Hmmm……in mod cert ar fi economisit mult timp si de ce nu alte deplasari in alte locuri pentru a scoate pozele. Deci cred ca fotografii de la nunti, botezuri si alte evenimente ar fi primii utilizatori.


Ca sa nu mai vorbim ca imprimanta poate fi folosita chiar si pentru printarea invitatiilor personalizate la zilele de nastere, biletelor de multumire sau chiar a cartilor de vizita care sa contina un cod QR personalizat.


In concluzie lista de potentiali utilizatori creste.
2 Responses
  1. Marturiile sunt o cheltuiala in plus, dar merita banii. Intr-adevar, decat sa oferi un borcanas cu miere sau ceva de genul asta, mai bine faci poze la intrare cu o imprimanta portabila si le oferi imediat invitatilor. Este o solutie mai economica si in plus invitatii se vor simti ca niste vedete. Cred ca ai sa inspiri multa lume :)


  2. Unknown Says:

    Merci. Nu mi-am propus sa inspir neaparat pe cineva ci doar sa le mai dau si o alta idee oamenilor pentru aruncat banii la nunta. :)


Trimiteți un comentariu