Cand am vazut enuntul provocarii….era ceva legat de psihologie, am zis uite ceva interesant. Cand am vazut thehunger.ro, gandul mi-a zburat instantaneu la filmul hunger games, pe care nici macar nu l-am vazut. Nu stiu de ce mi s-a intamplat asta. Abia cand am inceput sa le citesc articolele postate, mi s-a mai facut lumina in cap. Are domne’ si psihologia asta o legatura subtila. Numai de-am constientiza-o noi mai des si mai profund. Si ce frumos ar fi sa fim invatati la scoala sa o si folosim in folosul nostru.

The Hunger este un newsletter bilunar de dezvoltare personala si profesionala in care informatia este prezentata condensat, digerabil, foarte aplicat (fara prea mult motivational si retete minune americane) si ancorata in realitate - un mix de psihologie aplicată și sfaturi practice. Abonarea este gratuită.

Ieri am avut un rendez-vous cu o prietena buna si am dezbatut multe subiecte insa unul revenea obsesiv in conversatie si anume cel legat de dezvoltarea personala, subiect care ne preocupa pe amandoua. Eu i-am povestit despre planurile mele legate de dezvoltarea mea personala si de lucruirile pe care vreau sa le fac in zona asta (sa incep o noua sectiune pe blog in care sa postez articole despre dezvoltare personala, sa incep sa studiez si sa citesc mai multe si chiar sa ma instruiesc pentru a deveni lifecoach).

Ea imi spunea ca de mult se gandeste sa se reapuce de sport, pe care, in valtoarea vietii si a grijilor cotidiene l-a cam abondonat de vreun an incoace. Toate bune si frumoase. Nobila intentie……dar….o tot amana gasindu-si tot felul de scuze penibile.

Asa ca dupa ce am citit azi articolul De ce amanam lucruri, i l-am trimis imediat pe mail insotit de un mic « comentariu mobilizator ». Sper acum sa il citeasca pana pleaca in vacanta si sa il « rumege » cand va fi departe iar la intoarcere sa treaca la actiune.

Ciudat este ca pe acest articol mi-au picat prima data ochii din lista propusa si parca a venit chiar ca un raspuns pentru prietena mea. Si daca ma gandesc bine, nu numai pentru ea. Si eu imi propusesem sa citesc mai mult pe partea de psihologie si dezvoltare persoanala insa, de cateva luni, sunt « furata » de tot felul de alte tipuri de lecturi si deocamdata am pus acest proiect in « pending ». Deci, ar cam fi cazul sa ma mobilizez si eu si sa imi fac putin ordine in lista de prioritati.

Daca o sa castig sau nu la aceasta campanie e undeva pe plan secund (desi fie vorba intre noi tare mi-ar placea sa merg la Social Media Essentials sau sa castig tableta ; insa nici cartile nu suna rau ca tot am zis ca ma reapuc de citit serios si constant !). Ceea ce este important este ca atat eu cat si si prietena mea am fost inspirate de acest articol si de acum incolo Drepti !….un doi…..un doi…..si tot asa !



Daca vrei si tu sa primesti acces la articole si resurse de genul celui despre care am scris eu astazi, inca te mai poti abona gratuit la TheHunger.ro aici.
0 Responses

Trimiteți un comentariu