Orice asemanare a titlului acestei postari cu textul vreunei reclame e pur intamplatoare. Titlul este……….ce sa vezi………..cat se poate de adevarat!!!

Vreau sa va povestesc azi epopeea invitatiei la concertul Vunk. Stiu ca unora povestea cu Universul care indeplineste dorinte li se pare SF, dar cazul de fata este inca un exemplu ca principiul functioneaza.

Totul a inceput cu Campania Blogal care anunta acest mare concert al trupei Vunk din data de 03.10.2013. Atunci am aflat pentru prima data de existenta acestui concert si vazand data sa (adica niste cifre care au o anumita semnificatie pentru mine) mi-am spus in sinea mea : Nu stiu cum fac eu sau Universul dar eu TREBUIE sa ajung acolo. Bineinteles, mi-am propus sa particip si eu la campanie pentru a castiga una dinte cele 10 invitatii puse in joc. Insa, din motive obiective si absolut independente de vointa mea nu am mai ajuns sa o fac. Normal, am fost dezamagita si ma gandeam ca mi-am ratat sansa.

Apoi, pe27.09.2013 la Webstock 2013, am auzit-o pe Cristina Bazavan vorbind despre un nou concept de show, dezvoltat impreuna cu trupa, nemaifacut si nemaiauzit in Romania, care o sa se intample la concertul Vunk. Si a oferit 5 invitatii provocand publicul din sala sa puna intrebari. Dupa ce a fost adresata si ultima intrebare, mi-a venit si mie o idee, insa iarasi ma trezisem prea tarziu pentru ca discursul ei se terminase. Asa ca i-am adresat totusi Cristinei intrebarea, insa intre 4 ochi. Deci iarasi oftica si mai mare ca imi ratasem si a doua sansa.

Pe 28.09.2013 m-am mai uitat inca o data la lista castigatorilor celor 10 invitatii de pe Blogal si am postat comentariul de mai jos.


La doar cateva ore, nu stiu cum am intrat pe blogul lui Daniel Botea si am vazut ca face concurs pe blog pentru a oferi invitatia primita la Webstock. Si nu mi-a venit sa cred….ce mare concidenta.

Asa ca, am zis ca e prea evident si e ultima mea sansa, a treia, sa mai castig. Mi-am zis acum ori niciodata asa ca am fost prima care a postat la concurs – comentariul de pe Blogal ca mi s-a parut perfect.

Luni seara (30.09.2013) urma sa faca Daniel alegerea castigatorului. Si mi-a fost groaza sa ma uit…….pentru ca eram convinsa ca nu aveam nici o sansa si nu as fi suportat a treia dezamagire, mai ales ca ma certasem cu niste persoane in ziua respectiva si eram cam trista.

La miezul noptii mi-am facut curaj si ……………ce sa vezi……………..eu am castigat mai frate!!!. Asa ca, de data asta, primii au fost cei dintai. O fi zis si Universul ca au fost suficiente 2 dezamagiri si a zis hai ca a treia oara e cu noroc.

Daniel a postat si una dintre pozele mele de pe Facebook.

Habar nu aveam eu in iunie 2013 ca poza cu Cornel Ilie, facuta la Digital Divas 2013 o sa imi aduca pe langa laude legate de aspectul exterior si mult visatul acces la concertul trupei Vunk.

Ce sa mai zic, a fost exact bucuria de care aveam nevoie si a venit exact la marele tanc.

Asta ca sa vedeti ce inseamna sa iti doresti ceva foarte tare si Universul sa “conspire” la realizarea ei.

Multumesc Universului si lui Daniel.

Acum tine-ti-mi pumnii sa-mi schimb tura de la munca si sa fac aranjamentul necesar pt concert.


4 Responses
  1. Anonim Says:

    Super!!!! Bravo Mada!! Felicitari si iti doresc o zi minunata maine si o seara excelenta! Cu siguranta va fi un concert de exceptie!


  2. Daniel Botea Says:

    Se aliniaza planetele si pentru schimbul de tura ;) Spor!


  3. Unknown Says:

    Pai daca atata l-a laudat si Cristina Bazavan......deja a creat niste asteptari mari. Sa vedem. Fug de la munca vreo 3 ore pt concertul asta.


  4. Unknown Says:

    P.S. Universul a lucrat...insa nu pentru mine ci pentru Bianca. Eu nu am mai ajuns la concert, din pacate, din motive cat se poate de obiective. Asa ca i-am cedat invitatia Biancai.


Trimiteți un comentariu