Lung, scurt, drept, carliontat, colorat, natural, femei, barbati, copii, varstnici, albi, negri…cu totii ne bucuram de aceasta “podoaba” pe care ne-am dori-o cat mai aproape de perfectiune. Unii acorda o atentie mai mare parului, altii mai putina, spre deloc, unii fac din asta o meserie, restul sunt doar clienti, in orice caz, cu totii suntem consumtori ai produselor de ingrijire a parului.

Noi femeile suntem deosebit de interesate de aceasta parte a corpului nostru, iar personal, nici eu nu fac exceptie de la aceasta asa – zisa regula, insa nu fac din ingrijirea parului meu o obsesie.

Parul meu este fermecat si sunt tare mandra de el pentru ca, spre norocul meu, sunt fericita posesoare a unui par mediu, ondulat de la mama natura, saten natural, bogat, cu volum si care numara doar cateva fire albe. Deh! Trebuie sa marturisesc ca am o mostenire genetica buna, mai ales in ceea ce priveste luciul natural parului, onduleurile si numarul firelor albe, care, dupa toate aparentele, se mentine constant. Se pare ca am mostenit jumatatea mai buna a genelor familiei in ceea ce priveste podoaba capilara.


Ca mai toate tinerele nemultumite, de una si de alta, in liceu, imi doream sa am parul drept pentru ca onduleurile mele se incapatanau sa stea numai dupa bunul lor plac. Cumintirea parului si a firelor rebele era o mare bataie de cap. Intre timp, structura firului de par s-a schimbat si acum e mai usor de cumintit si de strunit iar onduleurile stau la locul lor si mi-e mai mare dragul sa imi las parul sa se aranjeze singur dupa spalare.

Mai toate femeile din jurul meu ma invidiaza pentru “bogatia mea” pe care, o data cu trecerea anilor am invatat sa o pretuiesc si sa ii multumesc Cerului pentru ca m-a inzestrat din acest punct de vedere. Nu tu bani multi pe coafor, sau pe produse de styling, care mai de care, sau ore bune petrecute in fata oglinzii pentru aranjatul parului. Deci, numai beneficii.

In majoritatea timpului imi las parul liber, sa fluture “sauvage” pe umeri si mai presar cate un strop de parfum in cositele ondulate.

Ritualul meu de ingrijire al parului e simplu si deloc costisitor : spalat de ori pe saptamana cu sampon si cu balsam, aplicat dn cand in cand si cate o masca hranitoare, apoi folosit uscatorul de par cu difuzor si dat putin cu spuma pentru definirea buclelor.  


Marturisesc ca, pana acum, nu am folosit produse Farmec pentru ingrijirea parului, insa as incerca tratamentul impotriva caderii parului si cel antimatreata din Gama Gerovital Plant Tratament. Sincer nici nu stiam ca au atat de multe tratamente pentru par :

-          Tratament anti-age pentru par
-          Tratament Pro Color
-          Tratament sebum control
-          Tratament anticadere
-          Tratament intensiv de regenerare
-          Tratament intensiv antimatreata
-          Tratament pentru intretinere
-          Tratament permanent de protectie

Oricat de fermecat ar fi parul meu, nu este chiar…..perfect. Ca orice pamantean imperfect, ma confrunt si eu de ceva timp cu 2 probleme : caderea parului si o alta meteahna mai veche, de care parea ca am scapat, dar care acum a reaparut – matreata.

Am incercat multe produse si aveam impresia ca il gasisem pe cel potrivit insa, se pare ca nu e asa. Inca mai investighez cauzele, caci nu vreau sa tratez doar efectele si chiar imi doresc sa am un par frumos si sanatos in continuare. Insa, in mod cert, ar trebui sa imi fac un alt blan de bataie si scriind acest articol chiar mi-au venit idei in acest sens.




Articol scris pentru Super Blog 2013
0 Responses

Trimiteți un comentariu