Nici bine nu a venit inca luna decembrie (luna oficiala a lui Mos Craciun) ca toata lumea se pregateste deja si a intrat in febra cadourilor.

Proba Luxury Gifts.ro mi se potriveste de minune intrucat sunt o mare amatoare de citate motivationale. Pe langa faptul ca a devenit o moda in Romania sa oferi tot felul de lucruri cu diferite mesaje, am constatat ca pentru unii, sunt simple forme fara fond pe care le ofera doar pentru a impresiona si “a da bine”, fara insa a le patrunde si intelege sensul.

Personal, anumite citate motivationale chiar mi-au fost utile, mi-au infrumusetat ziua, mi-au bucurat sufletul, m-au motivat si cel mai important, zic eu, au facut sa se aprinda in capul meu multe “becuri” si sa se produca multe declicuri fericite, de care chiar aveam nevoie.

Cadoul pe care l-am ales de pe site, floricica pe o carte cu mesaj, cred ca se potriveste multora, chiar si mie in aceasta perioada.



Insa, de cum l-am vazut, m-am gandit instantaneu la persoana careia i l-as face cadou. Nu vreau sa o deconspir, insa voi spune ca este o prietena de data recenta, pe care am cunoscut-o anul asta. Ceea ce ne leaga este tocmai preocuparea catre dezvoltarea persoanala si imbunatatirea propriei fiinte dar si pasiunea pentru citit. Asa ca, sigur este o persoana care ar aprecia cadoul. Si ii va placea cu siguranta.

Am cunoscut-o, absolut intamplator, la un eveniment de blogging insa nu incetez sa ma intreb, de atunci incoace de ce mi-a iesit in cale si ce rol va avea in viata mea de acum inainte. Caci, in viata fiecaruia apar si dispar unele persoane si fiecare are un rol, te imbogateste cu ceva. Coincidentele sunt felul lui Dumnezeu de a ramane anonim, spunea un alt citat plin de intelepciune. Si eu cred asta foarte mult. Asa ca, ramane sa descopar, ce rol va juca ea in viata mea si ce rol voi juca eu in viata ei. Am convingerea ca ne astepta lucruri mari si frumoase.


Acum il cam deconspir pe Mosu’ insa sshhhht, ramane intre noi da? Sa nu-I spuneti persoanei in cauza, chiar de-ati sti cine e J




Articol scris pentru Super Blog 2013
0 Responses

Trimiteți un comentariu