In ultima vreme am circulat destul de mult cu metroul. Iubesc metroul bucurestean pentru ca este cel mai rapid mijloc de transport, care nu ramane niciodata blocat in trafic si nici nu sta la semafor. Daca as avea in fata blocului o statie de metrou, as fi cea mai fericita. Insa nu ma plang, pentru ca am doar 3 statii de tramvai de parcurs pana la metrou.

Din cand in cand, atunci cand ma rup din gandurile mele, grijile zilei de maine, agitatia cotidiana si alte lucruri care ma macina si privesc in jur, mai descopar cate ceva interesant. Asta pe langa oamenii pe care imi place intotdeauna sa ii privesc si sa le descopar cate un lucru frumos.

Saptamana trecuta am mai descoperit 2 chestii foarte dragute la metrou.

Prima dintre ele este reprezentata de o serie de abtibilduri despre iubire, care se afla la statia Obor.

Nu stiu cine le-a facut sau ce reprezinta, insa mi se par tare dragute. Mi-a placut mai ales intrebarea – Tu cum iubesti ? si alaturarea fluturilor si a culorilor din fiecare patrat. Prima intrebare care mi-a venit in cap privindu-le, a fost : Ce sunt chestiile astea si ce e cu ele aici ? Oare promoveaza vreun produs ? Or fi vreun tease pentru vreo campanie ? Straniu este ca sunt lipite numai pe peretele peronului de pe directia Piata Victoriei – Piata Iancului nu si pe paretele de vizavi. Hm……straniu. Stie cineva ce e cu misterioasele abtipbilduri ?

Ii invit pe cei care le privesc sa isi puna intrebarea oare ce fel de fluture sunt si ce fel de fluture ar vea sa fie.

Tu cum iubesti?
Al doilea lucru pe care l-am descoperit la statia de metrou Piata Victoriei a fost automatul cu carti. M-am bucurat tare mult ca cineva a avut aceasta idee buna. Mi se pare o initiativa buna ca pe langa hrana pentru corp sa avem grija sa ne hranim si sufletul. Sunt carti diverse cu preturi ce variaza intre 5 si 25 de lei. M-a surprins aceasta initiativa, sa vad carti in acelasi automat de unde imi iau cateodata senvisuri.

Am si ochit cateva carti pe care mi le-as fi cumparat insa astept deocamdata Gaudeamusul. Ar trebui sa se amplaseze mai multe astfel de automate cu carti in toate statiile. Deocamdata eu am vazut doar la Victoriei.

Si tine-ti minte – O carte citita, inca o viata traita !

Automatul cu carti

5 Responses
  1. Anonim Says:

    Buna,

    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi pe facebook poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, cu foto sau text. Unul este placat cu aur, altul cu rodiu.

    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.

    Numai daca vrei, scuze de off-topic. :)

    Te pup si multumesc!


  2. buna,

    fluturii fac parte dintr-o campanie HBO, si noi i-am remarcat prin Bucuresti. Sunt o infuzie de culoare binevenita :)


  3. Unknown Says:

    Alina, mi-a mai zis cineva ca au legatura cu HBO. Oricum sunt tare draguti si mi s-au parut o chestie foarte inspirata.


  4. Unknown Says:

    Abţibildurile cu fluturii... Poate ar fi trebuit găsit alt simbol pentru iubire! Fluturii te duc cu gândul că iubirea e ca fluturii ce zboară din floare în floare, or, azi, sigur, iubirea e văzută astfel: ceva ce trebuie consumat repede, cât mai des, eventual MerceDES!


  5. Unknown Says:

    Fiecare vede ce vrea. Fluturii mai inseamna si altceva. Cat despre iubire, eu zic ca fiecare o concepe in felul sau, nu e musai sa se circumscrie viziunii general acceptate de societate.


Trimiteți un comentariu