Dupa ce am citit numarul din noiembrie al revistei Unica, mi-am adus aminte ca, din lipsa de timp, nu am apucat sa postez ce s-a intamplat la Atelierele Unica din 24 septembrie 2013.

Si nu vreau sa treaca neobservata aceasta postare pentru ca a fost un eveniment care m-a inspirat. Plus ca vine peste noi editia cu numarul VI, ultima din acest an.

Intr-o dupa amiaza foarte ploioasa si rece fashioniste si cititoare ale revistei Unica s-au aducat cu mic cu mare, facand coada la intrare, la Hotel Cismigiu pentru a participa la editia V a Atelierelor de idei Unica.



Invitatele Ralucai Hagiu (redactor sef Unica) au fost 4 doamne care au o mare legatura atat cu moda cat si cu businessul care decurge din moda : Dana Rogoz (actrita, blogger si antreprenor), Ana Maria Morondan (blogger si personal shopper), Venera Arapu (designer) si Raluca Vasiliu (designer Nalia Varam).

Fiecare dintre cele 4 invitate ne-a impartasit cateva secrete care i-au adus succes in activitatea pe care o desfasoara.

Dana Rogoz – vorbind cu pasiune despre un proiect de suflet, nascut in timpul lunii de miere – geanta -plic Moon cu fete interschimbabile.

  • Daca te apuci de o afacere trebuie sa ai in minte un CONCEPT CLAR, DIFERIT si PUTERNIC pe care sa poti construi mai departe.
  • Nu sari etapele.
  • Simte nevoia momentului
  • Este crucial ca oamenii cu care lucrezi sa creada in ideea ta. Sa creada ca se poate. Altfel nu faci nimic. Aici are mare dreptate, am constatat chestia asta de multe ori pe pielea mea.

La cateva zile dupa eveniment am aflat ca Dana este insarcinata. Probabil de aceea avea asa o stralucire aparte si o insufletire cand vorbea.


Raluca Vasiliu – designer de pantofi la Nalia Varam


A avut foarte multe emotii, nefiind foarte obisnuita sa vorbeasca in public despre activitatea sa.
  • Indiferent de tendinte tine cont in primul rand de tine si de stilul tau.
  • Cel mai important este sa te simti comod intr-o pereche de pantofi.
  • Incearca sa te promovezi prin intermediul unor persoane cunoscute care sa iti poarte creatiile.


Venera Arapu - este la a patra colectie de printuri digitale pentru ca si-a dorit sa inoveze. Pe langa designer, este in acelasi timp si profesoara de design vestimentar la Facultatea de Arte Plastice.


  • E important sa faci in viata ceea ce iti place, atfel nu vei da randament maxim.
  • Fa un internship. Nu-ti va adduce bani imediat dar va conta enorm ca si acumulare de experienta. De altfel, ea se numara printre putinii designeri care si-a deschis usile atelierului pentru oricine doreste sa invete si este motivat. Astfel ca dupa eveniment a fost bineanteles asaltata de multe aspirante la statutul de stagiare.
  • Fii realist, tenace dar nu te gandi in primul rand la bani.
  • Pentru a avea succes trebuie sa fii si creativ, dar in acelasi timp sa te ocupi si de aspectele materiale.


Ana Maria Morondan - a vorbit despre stil si despre bloggingul de moda.


  • Trebuie sa ai un aparat foto profi si sa postezi poze de calitate.
  • Trebuie sa livrezi continut de calitate, sa stii exact care este publicul tau tinta.

Iar referitor la moda…..

  • Trebuie sa stii cine esti, ce ti se potriveste, indiferent de tendinte si sa te gandesti ce vrei sa transmiti.
  • E bine sa ai o strategie bine construita dar fara a-ti pierde esenta.


Din cele peste 100 de cititoare Unica, prezente la eveniment, 5 au avut ocazia sa participle la un concurs de stilism ad-hoc. Au compus 5 tinute, jurizate la final atat de cele 4 invitate cat si de celelalte paticipante.
Unul dintre cele mai asteptate momente a fost tombola de la final unde sponsorii evenimentului (Ecco, Avon, Institutul Cervantes si Cofetaria Nestor care ne-a delectat papilele gustative cu niste dulciuri deosebite) au pus la bataie premii interesante. M-am numarat si eu printre castigatoare si am plecat acasa cu un cadou parfumat. J

Cele 5 tinute create pentru concursul de stilism

Ca de obicei, pot spune ca Atelierele de Idei Unica sunt pentru mine o sursa de inspiratie (chiar mi-au venit niste idei pe care le-am notat repede ca sa nu le uit) si de buna dispozitie. Un mare plus a fost locatia, o sala foarte eleganta, cele 4 invitate si partea de interactivitate a evenimentului. Iar ca minusuri nu am ce comenta.



2 Responses
  1. Roxie Says:

    ca minusuri as pune coada de la intrare :)


  2. Unknown Says:

    Pai am zis ca a fost coada insa pentru mine nu a fost un capat de tara pentru ca am reusit sa o fentez :)


Trimiteți un comentariu