Nu stiu la altii cum e dar la noi la Romanica, nu stiu cum se face, ca de fiecare data, de sarbatori, e cel mai jalnic program. Nu ai domne la ce sa te uiti! Asta e concluzia mea, a familei mele, a vecinilor, prietenilor, colegilor, cunostintelor si a multor alti romani care isi mai arunca, macar cateodata cate un ochi pe la TV. Daca s-ar face un sondaj, pun pariu ca ar iesi un scor zdorbitor, de cel putin 80% dintre oameni care ar fi nemultumiti de calitatea programelor TV de sarbatori. Bag ambele maini in foc pentru chestia asta.

Eu nu ma omor dupa TV in general, insa mi s-a parut ca anul asta a fost cel mai jalnic program ever. Atat ieri cat si azi, am folosit in disperare butonul telecomenzii care imi deschide lista de programe si imi arata ce ruleaza pe fiecare program in parte, in speranta de a gasi ceva reconfortant, distractiv si relaxant la care sa ma uit. In afara de difuzarea concertului lui Marcel Pavel - Very Classic (la care nu reusisem sa ajung desi mi-ar fi placut mult) care a fost o surpriza placuta, a emisiunii Duminica in familie moderata de Ramona Badescu (jalnica de alfel, insa macar a fost cu putina vorbarie si cu mai mult cantec) si a unei editii speciale la Realitatea Tv, moderata de Eli Roman cu niste mari muzicvieni invitati; naistul Nicolae Voiculet, Iana si Distinto, care mi-au incantat urechiutele cu muzica lor divina si au transmis niste lucruri care mi-au mers la suflet, chiar nu am avut ce sa vad si intr-un final am renuntat sa ma mai uit la TV.


Nu tu concerte de colinde, in afara de un concert de la americani care m-a plictisit ingrozitor si aproape ca m-a adormit de-a dreptul, nu tu emisiuni de divertisment, nada de nada. Chiar nu am avut la ce sa ma uit. Si zau ca nu inteleg de ce se intampla asta. Sunt zile de sarbatoare in care oamenii se relaxeaza, se odihnesc, au mai mult timp, se duc in vizite sau primesc musafiri. Dupa ce pleaca musafirii si termini de spalat vasele, poate vrei si tu sa te tolanesti nitel in fata televizorului, sa te mai inveselesti nitel si sa ai la ce sa te uiti.

Si se mai plang televiziunile ca nu mai au rating si nu se mai uita oamenii. Pai daca nici macar cand ar trebui sa distreze lumea…..ciu ciu, cred si eu. Noroc ca mai exista carti, reviste si Internet ca programul de sarbatori e minunat insa lipseste cu desavarsire. Niste tampiti!

Mai bine ne gasim alte preocupari ca la intrebarea din titlu tot nu am gasit raspuns.
3 Responses
  1. Eu nu m-am uitat la TV. Pentru ca e prea jalnic insa-si televiziunea. Daca vrei iti las o lista cu filme bune de vazut; la TV filme din vestul atlantic vechi de cand era mama fata, expirate pline de clisee zemoase. Daca era zapada, era mai altfel, un omulete, o saniuta; dar asa: am profitat de caldurica si am recuperat la filme si carti. Iarna asta ne distram intelectul.


  2. Roxie Says:

    Mda, asa e in fiecare an...


  3. Unknown Says:

    Buna asta Ana. chiar ca ne distram cu intelectul. Si pana la urma asta e cel mai mare castig. Ca pe vremea lui Ceasca cand nu aveai nimic de vazut la TV si lumea citea. Acum ai zeci de programe si tot nimic de vazut. Ironic!


Trimiteți un comentariu