Azi e 1 decembrie iar ziua mea se incheie apoteotic scriind acest articol pentru ultima proba de la Super Blog, cu cateva ore inainte de dead-line, cum imi sade mie bine J. Ce tare! Sa scriu de Ziua Romaniei despre unul dintre cele mai tari branduri romanesti care se mentine pe piata de peste 120 de ani……potriveala mai mare nici ca se putea..parol!

Personal, nu prea am apucat sa interactionez cu produsele Farmec, fiind prea mica inainte de 1989 pentru operatiunea demachierea sau orice alte cremuieli. Apoi dupa Revolutie, mirajul varietatii de produse care ne-au invadat piata, a luat mintile multor femei facandu-ne sa uitam ce lucruri minunate aveam chiar in jurul nostru.

Asa ca pentru acest articol, am incercat sa fac un mic studio de piata printrr prietenele si cunostintele mele cele mai apropiate. Peste 90% mi-au raspuns ca au fost multumite de utilizare iar cateva mai folosesc si astazi lapte Doina pentru demachiere.

Singura pe care am folosit-o pentru o perioada de timp este Doina emulsie cu laptisor de matca pe care o folosea bunica. Deh stia ea ce stia! Mie imi placea foarte mult sa o miros si in acelasi timp ma dadeam in vant dupa culoarea ei roz.

Acum a venit sezonul rece de-a binelea iar manusitele mele au inceput sa sufere de frig. Asa ca, ma gandeam, ca pe langa ritualul de ingrijire de seara, mi-ar trebui si o crema hidratanta, pe care sa o port permanent in geanta cel putin pe perioada sezonului rece ca sa-mi hidratez mainile.

Mica, draguta si usoara dar cu beneficii maxime. Si uite asa, Farmec mi-a rezolvat aceasta dilema caci  mi-a facut cunostinta cu Doina – crema nutritiva si vitaminizanta.


Hai sa va povestesc de ce cred eu ca mezina familiei Farmec  este exact ceea ce caut:

  • Este in acelasi timp pentru fata si corp, fiind special conceputa pentru a hrani, a vitaminiza si a reda elasticitatea pielii. Bun….deci e 2 in 1! Si mai bine!
  • Miroase frumos, dupa cum relateaza cei care au cumparat-o.
  • Last but certainly not least, however most important - pretul ….e incredibil………..de mic. Imbatabil as putea spune fara a exagera cu ceva. 


Ia priviti clipul de prezentare pe ritimuri de hip hop si cu o colaborare KREM. Mie mi-a placut teribil J




Articol scris pentru Super Blog 2013
0 Responses

Trimiteți un comentariu