Am fost aseara la o piesa al carei titlu m-a intrigat – “Imagineaza-ti ca esti Dumnezeu” - la InCulise.



Cred ca se poate incadra in ceea ce se numeste teatru al absurdului, dupa umila mea parere de simplu privitor, fara pretentii de critic de teatru.

Pot sa spun doar atat. E o piesa total neasteptata. Nu are nici in clin, nici in maneca cu titlul. Si e una dintre cele mai interactive si mai surprinzatoare piese pe care le-am vazut pana acum. Cine paseste pentru prima data la InCulise (ca mine) in mod clar va fi surprins. Pozitiv sau negativ…………asta depinde de gustul fiecaruia.


Piesa asta este despre multe chestii si despre multe teme. Nu pot spune ca mi-a placut dar nici ca mi-a displacut. E un gen care nu-mi este foarte familiar si care uneori imi place alteori nu. Cert este ca am vazut niste actori tineri, foarte talentati, care promit. Nu cred ca genul asta li se potriveste foarte bine insa cred ca vom mai auzi de ei pentru ca am credinta ca pot mai mult.

Imagineaza-ti ca esti Dumnezeu este despre multe……Insa in orice caz, nu este o piesa conventionala, dat fiind ca se joaca intr-un pub, iar spectatorii devin si ei uneori…..participanti.


E bine sa vii mai devreme decat ora de incepere, ca sa apuci sa comanzi ceva, caci in mod evident in timpul piesei nu se mai serveste, caci toata lumea e ochi si urechi.

Fii pe faza ca nu stii niciodata cand incepe. E cu surprize. In mod cert eventualele intarzieri se limiteaza la maxim sfertul academic, nu ca in alte parti.

O sa-ti placa sau nu! In orice caz nu ramai indiferent….merita incercat. Vizionare placuta.


P.S. Lasa-ti acasa preconceptiile, iluziile, imaginatia si asteptarile de genul “credeam ca o sa fie despre cuatre si cutare lucru”.

Ii multumesc lui Emil Calinescu pentru invitatie.
0 Responses

Trimiteți un comentariu