Sambata trecuta (pe 14 decembrie 2013) am participat la primul meu blog meet. Mai pe romaneste, a fost vorba de o intalnire a blogger-ilor participanti la Super Blog 2013 si care nu au ajuns la Straja (unde s-a tinut evenimentul final).


E prima data cand particip la un blog meet si cum nu am reusit sa ajung la Straja am zis ca ar fi chiar culmea sa “chiulesc” la blog meet-ul din Bucuresti, de la OktoberFest Pub.

S-a lasat cu prieteneala, reimprieteneala, cunoscut de bloggeri noi, pe care ii stiam doar din online, multa buna dispozitie, muzica buna si bineinteles bere din belsug.


Pub-ul chiar e misto, mi-a placut in sspecial muzica dar mi-a parut rau ca nu e loc si pentru dans. Ma rog, e de inteles, intr-un pub nu prea se danseaza, de regula. Berea e super buna, mai ales cea nefiltrata, chelneritele super simpatice si foarte proactive. Singurul lucru pe care nu l-am inteles a fost de ce toaleta femeilor e la parter si cea a barbatilor la etaj. Daca bei mai mult de o halba si esti la etaj, e cam problematic sa urci si sa cobori scara ca sa ajungi la toaleta. Ma rog, eu nu am avut probleem in sensul asta J

Spuneam ca berea a fost asa de buna, iar timpul a trecut pe nesimtite ca nu stiu cum am reusit sa beau 2 halbe (adica fix 800 ml de bere), un record absolut pentru mine in conditiile in care mai mult de jumatate de litru (adica o sticla) nu sunt niciodata in stare sa beau.

Fratia piscotului :)

Si ca sa facem lucrurile si mai interesante, am inventat si patentat ad-hoc piscotul inmuiat in bere nefiltrata. Pentru cine nu isi imagineaza aceasta combinatie aiuristica, vreu sa spun, ca am constatat ca e chiar buna. Berea ii taie din dulceata piscotului, dandu-i chiar un gust interesant. Asa ca au mai gustat si altii si s-au declarat multumiti. Asa ca, de acum incolo, am zis, nici o bere fara piscot. J

Patent bere nefiltrata + piscot. Sa-l inregistrez la Osim? hmm....
Am uitat sa precizez, ca am venit la blog meet dupa ora aia nebuna de Step & Kick de la World Class care m-a sleit de puteri. Asa ca dupa un asa antrenament + 2 halbe de bere, nu stiu cum, la plecare, am fost in stare sa mai fug si dupa tramvai.

Insa una peste alta pot sa spun ca mi-a placut si concluzia e ca mai vreau. J

La plecare



7 Responses
  1. Natural Says:

    La cat mai multe! Blog-Meet-uri, beri, piscoturi, Super-Bloguri si realizari! Spor!


  2. Anonim Says:

    bravo - si la cit mai muuulte meetinguri! placute!


  3. Ce frumos v-ati distrat! Imi pare rau ca n-am fost si eu! :((


  4. Anonim Says:

    De ce bere?


  5. Unknown Says:

    Multumesc Daniel! Sa fie! Sa fie!


  6. Unknown Says:

    Lasa Pinky nu fi trista caci vor mai fi. Cel putin, sper :)


  7. Unknown Says:

    Stiu ca e sezonul vinului fiert, dar de ce nu bere? Era berarie si sa stii ca au si vin fiert. Insa nu l-am degustat caci am destul acasa si nu prea m-a tentat. Poate data viitoare :)


Trimiteți un comentariu