Prima data m-am gandit sa impartasesc pe scurt experienta mea de luni dimineata (13.01.2014) doar pe Facebook.

Dupa ce mi-am dat silinta sa scriu cateva fraze dragute si ingrijite, intre 2 autobuze, cand dau sa le postez, dragalasul meu de telefon imi da o ditamai eroarea si toat creatia mea se duse pe apa Sambetei.
Asa ca m-am hotarat sa fac din asta, o postare pe blog.

Ceea ce urmeaza sa cititi este o experienta care m-a impresionat placut…..din seria Uite ca se poate sa fim si civilizati. Nu se prea intampla foarte des asa ca m-am gandit ca “evenimentul” merita mentionat si impartasit.

Luni dimineata, 13 ianuarie 2014, ora 7.30 dimineata. Ora la care lumea se grabeste, de regula, spre serviciu/scoli/gradinite/analize si mai stiu eu ce alte locuri, cu fetele adormite si fara prea mare tragere de inima.



M-am urcat in 381 ca sa merg spre serviciu si…….minune! Desi stateam toti ca sardelele, autobuzul fiind arhiplin, s-a intamplat ceva ce nu se intampla prea des. Nimeni nu s-a inghiontit cu nimeni, nimeni nu a impins pe nimeni, nimeni nu s-a luat la harta cu nimeni si nimeni nu s-a injurat cu nimeni. Pe traseul celor 2 statii, cele mai aglomerate, cred, de pe traseul autobuzului 381, (de la Sincai la Sf. Vineri) toata lumea a stat cuminte, in liniste si civilizat, nimeni nu a fost iritat si nu a avut nimic de comentat iar la coborare nu s-au mai calcat in picioare. Am fost peste poate de uimita si m-am bucurat mult.

Asta mi s-a parut cu adevarat o minune. Mai ales ca pe traseul lui 381 si nu numai, am asistat la tot felul de scene care mai de care mai neplacute, mai ales dimineata. Ca sa nu mai zic ca si eu am fost de multe ori tinta unor oameni cu mai putine maniere, gata sa fara lucruri rele absolut gratuit.

Asa ca aceasta “rabufnire” de civilizatie, cred eu ca merita mentionata. Deci, ce sa vezi? Uite ca se poate sa ne mai comportam si civilizat. Mi-as dori ca acest episod sa nu fie singular ci sa devina un obicei “impamantenit” in tot ce inseamna transport in comun si nu numai.


Astept sa mai citesc si despre alte asemenea comportamente.

Imagine preluata de la www.b1.ro 
4 Responses
  1. Schimba poza, schimba sursa. Am alergie la cuvantul LA BE1.


  2. Natural Says:

    In zilele noastre normalitatea merita sa fie mediatizata, asa ca ai de la mine o nominalizare dar si o leapsa ca-n filme.

    Mi-ar placea sa citesc raspunsul la tine pe blog, printr-un articol, sau macar printr-un comentariu la leapsa.

    Spor lepsuitor!


  3. Unknown Says:

    e prima poza pe care am gasit-o si care mi s-a parut ca se potriveste in articol. asta a fost singurul criteriu


  4. Unknown Says:

    Multam pentru nominalizare Daniel. De data asta primit sa imi fac timp de leapsa, ca saptamana trecuta nu prea am avut. :)


Trimiteți un comentariu