Pe 16 decembrie la Hotel Golden Tulip am participat la seminarul Taniei Tita cu tema “Pace in lume”.

Cand am vazut evenimentul pe Facebook mi-a parut bine ca in sfarsit aveam ocazia sa o cunosc pe Tania personal. Si asta tocmai cand credeam ca luna decembrie o sa fie cam “seceta” din punct de vedere al evenimentelor care au legatura cu dezvoltarea personala. Surpriza!

Pe Tania o “descoperisem” intamplator (cica! J) in primavara lui 2013 cand a tinut un frumos program, materializat printr-o serie de webbinarii gratuite care pe mine m-au ajutat si m-au inspirat enorm.

Tania Tita este ceea ce se numeste autor spiritual. Asa scrie in “fisa postului”. Cu alte cuvinte, este o persoana minunata care a gasit calea spre a trai si a imparti iubire. E un om minunat care radiaza iubire iar ceea ce face pentru ceilalti este de nepretuit.

Impreuna cu Tatia Tita

Pentru cine nu o cunoaste sau nu a auzit de ea, nu vreau sa creada ca este vreun guru spiritual, iar oamenii care vin spre ea sunt niste adepti picati intr-o adoratie hipnotizanta. Nu spune niste lucruri noi sau nemaiauzite. Spune lucruri pe care le stim deja sau le avem intiparite in memoria fiintei noastre dar pe care nu le lasam de multe ori sa iasa la suprafata si nu le manifestam in viata de zi cu zi.

Are darul de a spune aceste lucruri, intr-un fel aparte. Cuvintele ei si starea pe care o raspandeste ajung cu adevarat pana in miezul fiintei tale si fac acolo sa rezoneze ceva. Ajung direct la coarda sensibila si cea mai adevarata. Si uneori produc declicuri. In cazul meu, simplul fapt ca o ascultam online nu a a ramas fara ecou iar cuvintele ei au ajuns direct la inima mea, trecand peste toate barierele.

Seminarul a inceput cu proverbiala intarziere de 30 minute ca la orice eveniment. Cand am pasit in sala, instantaneu am inceput sa ma simt bine. Era o sala de conferinte mica, intima si calda, aranjata cu bun gust, in care era si un brad impodobit. Atmosfera era deci una primitoare, cu muzica relaxanta pe fundal, numai buna pentru ce avea sa urmeze.

Eram pentru prima data prezenta la un seminar al Taniei dar aveam o senzatie puternica de familiaritate cu ceilalti participanti. Nu eram mai mult de 15 deci a fost ca o intalnire intre persoane care se cunosteau de mult dar care nu se mai vazusera de ceva timp.

Tania ne-a spus cuvinte simple, dar ne-a dat teme de gandire cu care fiecare a vibrat, intr-un fel sau altul. Pe mine una, unele chiar m-au pus pe ganduri mai mult decat altele si am lasat intuitia sa-mi spuna unde mai am de “lucrat”.

Ea a vorbit despre lipsa de interes pentru celalalt (care se traduce prin “Daca mie mi-e bine ce ma intereseaza de celalalt” – un comportament si o conceptie care nu face decat sa ne separe in loc sa ne aproprie. Si atata timp cat vom fi dezbinati si separati nu ne va fi bine.

Pentru a crea pace in lume si a da mai departe “lumina” e necesar sa ne cautam mai intai propria “lumina”.

Pacea

Daca inimile nostre se vor deschide, ele vor deschide la randul lor si altele.

Este necesar sa facem distinctia clara intre Sinele Adevarat si Sinele Fals. Iubirea care izvoraste din Sinele Fals este o iubire egotica si desparte oamenii pe cand Iubirea care vine din Sinele Adevarat (Divin) este este neconditionata, e iubire de Dumnezeu, care apropie oamenii.

Tania a dat si o definitie a iubirii. Iubirea este atunci cand cauti sa indeplinesti interesele celuilalt. Cam greu asta de pus in practica in ziua de azi.

Felul in care se comporta o persoana imi arata din ce se hraneste acea persoana ; din iubire sau din ego. Hai sa ne uitam in jur…..sau mai bine nu.

Treaba noastra nu este sa le schimbam celorlalti parerile despre noi. Treaba noastra e sa nu reactionam urat daca am fost nedreptatiti, sau, si mai bine – sa daruim iubire. Ei, asta, zic eu ca e o mare provocare pentru multi dintre noi.

Ideea este sa alegem pacea si iubirea in orice moment al vietii noastre pentru ca asa si ceilalti se vor “molipsi” si va fi pace in lume.

Acum cand scriu acest articol, pe masura ce imi revad notitele scrise in timpul seminarului, simt cum ma cuprinde o stare de bine. Si este extraordinar. Daca m-ar intreba cineva ce as face daca as fi Dumnezeu, as raspunde fara nici o ezitare si cu fiecare celula din corp, ca mi-ar placea sa aduc pace in lume. Poate suna a replica ieftina dintr-un concurs de miss. Dar pentru mine e adevarat si acum imi dau seama ca asta imi doream la nivel  inconstient de mult timp.


Va mai urma…….


Imagine preluata de la www.timeanddate.com
3 Responses


  1. Natural Says:

    Si spor lepsuitor :)

    Ai de la mine o nominalizare dar si o leapsa.

    Mi-ar placea sa citesc raspunsul la tine pe blog, printr-un articol, sau macar printr-un comentariu la leapsa.


Trimiteți un comentariu