Saptamana trecuta am participat la un nou eveniment marca www.121.ro  din seria serilor deschise despre TaineleFeminitatii Sacre, propus de Oana Stoianovici in ambianta centrului Seeds forHapiness.

A fost ca un fel de bis al evenimentului de pe 30 ianuarie. De data asta, au fost si mai multe femei decat data trecuta, si mai multe intrebari si mai multa sete de cunoastere.

Daca data trecuta discutia s-a axat mai mult pe descoperirea darurilor feminitatii cu multele fatete si directii de dezvoltare, de data aceasta, am mers dincolo de asta pe un subiect care intereseaza marea majoritate a femeilor – relatia dintre barbati si femei. Cred ca asta a explicat si numarul mai mare de participante, fiecare fiind interesata intr-un fel sau in altul sa imbunatateasca ceva din propria viata in relatia cu barbatii.


Am inteles ca e fundamental ca noi femeile sa ne descoperim si sa ne cladim cu adevarat bezele femininatii noastre, sa descoperim ce zace in noi.

Toate avem in noi acest miez puternic si frumos insa ce sa vezi? De multe ori habar nu avem ca e acolo, ce e acolo si ce putem face cu asta pentru ca nu ne invata nimeni.

Pe cale de consecinta, multe din noi avem relatii “complicate” cu noi insine si mai apoi cu barbatii. Alergam dupa implinirea printr-un barbat, prin maternitate cand nu stim sa fim implinite mai inainte de toate prin noi insine, in interior. Si mai ales dupa ce incepem sa descoperim, nu prea stim sa gestionam ceea ce descoperim.

Avem nevoie sa invatam sa fim acea FEMEIE ca sa putem la randul nostru sa facem din omul de langa noi acel BARBAT. Pentru ca nici pe barbatii de langa noi nu-i invata nimeni cum sa fie barbati si cum sa se comporte cu o femeie. De multe ori reperele pe care le ofera societatea romaneasca sunt, de multe ori un pic cam “strambe”. Ni se spune ca trebuie sa fim asa si pe dincolo si sa ne comportam in nu stiu ce fel atat noi femeile cat si barbatii. Nu se prea vorbeste de un limbaj comun, de armonizare. Cica daca iubeste pe cineva e suficient. Oare asa sa fie? Ca sa traim fericiti pana la adanci batraneti? Nu e chiar asa. Vedem in jurul nostru multe iubiri frumoase destramandu-se si ne tot intrebam de ce. Ce nu a mai mers? Ce le-a lipsit? Si ajungem din nou la “manualul de utilizare” atat al nostru cat si al celuilalt. Si de multe ori suntem atat de obsedati sa deslusim cum functioneaza celalalt incat uitam de propriul manual de utilizare pe care nu il cunoastem in totalitate.

Oana Stoianovici ne-a vorbit si despre un alt lucru fundamental – stadiile de dezvoltare ale barbatului si despre cat de important este sa intelegm in care etapa a vietii sale se afla barbatul de langa noi. Mi se pare un lucru esential.

La acest seminar am avut senzatia ca mi s-a ridicat un val de pe ochi. Cel putin mi-am schimbat clar si radical perceptia despre relatia barbat – femeie.

Ca si data trecuta, am plecat de acolo cu o stare buna (mai ales dupa meditatia de final), dar intrucatva diferita fata de dupa precedentul seminar. Am avut senzatia ca ceva s-a schimbat in mine la un nivel foarte subtil.


Mi-a placut la nebunie si abia astept sa mai particip la un astfel de seminar. Oana organizeaza si un curs de “aprofundare” a initierii in tainele feminitatii, dar din pacate, factorul financiar ma impriedica sa particip la el, desi as avea mare nevoie.
0 Responses

Trimiteți un comentariu