Vineri, pe 14 februarie, am facut o vizita fulger la Festivalul Body Mind Spirit. Si cum nu dispuneam de mult timp, totul a trebuit sa fie …..pe repede inainte. Cred ca a fost cea mai scurta vizita a mea la acest festival. A durat doar o ora fix, pe ceas.



Nu puteam sa lipsesc tocmai de la editia cu numarul XIII, care s-a desfasurat in weekendul ce tocmai s-a incheiat (14 -16 februarie 2014). Am zis nu mai scriu cu intarziere de cateva luni! Mi-am invatat lectia J
De data aceasta, inima nu mi-a mai dat ghes sa particip la workshopuri si de alfel nici nu aveam timpul necesar.

Asa ca m-am limitat la o scurta si rapida vizita printre standurile expozantilor si am facut cateva poze pentru aceasta postare.

Am constatat ca erau, in mare, cam aceleasi standuri ale acelorasi expozanti care participa cu consecventa la toate editiile.


M-am reintalnit cu niste oameni dragi : nelipsitul Gheorghe Iovu care ne incanta mereu cu muzica sa divina si doamna Dimitria Puchiu cu care am avut prilejul sa merg intr-o calatorie frumoasa despre care voi povesti intr-o alta postare.

De data aceasta, nu am mai plecat cu suveniruri palpabile de la festival ci am avut o discutie foarte interesanta cu o doamna de la standul Sahaja Yoga, stand care este plasat mereu in acelasi loc si pe care, pana acum, il ocoleam de fiecare data pentru ca nu stiam exact despre ce era vorba. Doamna mi-a explicat mai multe lucruri despre misiunea Sahaja Yoga si despre initiatoarea acesteia, iar discutia devenise atat de captivanta incat nici nu ne-am dat seama cand a trecut timpul, decat in momentul in care organizatorii au stins luminile si am realizat ca trebuie sa plec.


Eram destul de obosita si tare grabita in ziua aceea, dar discutia despre Yoga m-a facut parca sa uit de o parte a oboselii mele astfel ca am plecat de acolo cu o stare mai buna. Si cine stie…..poate le voi face o vizita ca sa experimentez pe propria piele.


4 Responses
  1. MICA Says:

    Te intreb si EU - asa ...ca ma cunosti...si te cunosc: DE CE nu ai ajuns la YOGA in decembrie 2013 cu Ovidiu ATANASIU in WC PROMENADA ??? Ai fi avut prilejul sa te introduci - ar fi fost BASIC....In fine - nu conteaza....Mie mi s-a parut - monoton - B...M & S....din aceasta - primavara....pacat....


  2. Roxie Says:

    Pe mine m-a enervat foarte tare ca nu erau trecute numerele standurilor. am luat de la intrare un pliant, in care erau trecuti si expozantii si numerele standurilor la care ii gasesti, dar la standuri nu erau trecute numerele. As fi vrut sa ma duc direct la tinta, dar asa a trebuit sa parcurg tot targul ca fix la final sa gasesc standul cautat.


  3. De data asta am sarit peste editia din primavara.


  4. Unknown Says:

    Mica, daca nu am ajuns acolo unde zici tu inseamna ca nu era pt mine.

    Roxie, ce sa zic? Pe mine nu m-a preocupat aspectul pentru ca nu cautam ceva anume asa ca am dat o raita pe la toate.


Trimiteți un comentariu