Si dupa magica seara in care, in sfarsit m-a convins sa ii spun DA….ah nu am sa uit niciodata ziua aia…..feerica……numai noi 2 si natura din jurul nostru…………..a urmat cea mai frumoasa noapte din viata mea!

………………A doua zi dimineata……….

El (trezindu-se din somn si intanzandu-se lenes, cu o fata triumfatoare) – Iubito! In sfarsit te-am convins. Da’ mult mi-a mai luat! Dar de acum incolo………………a mea esti! Nu mai scapi!Te iubesc!

Eu – Si eu te iubesc dar…………stii ca ma las cu greu. J Si cand ma gandesc la ce urmeaza de acum incolo……parca imi vine sa imi iau vorba inapoi. J

El – Ba n-ai s-o faci……ciufulindu-ma…………….nu te mai las!. E prea tarziu!

Eu – Cand ma gandesc de cate ori am visat la momentul asta……………..si parca acum………..toate ideile mele s-au dus pe apa sambetei. Si cand ma gandesc la ce bataie decap ne asteapta de acum incolo…

El – Pai hai sa ne organizam. Stiu ca vrei sa avem o nunta perfecta si ai o gramada de detalii de bifat. Cum ai vrea sa arate? (ia un pix si o hartie si se pune pe scris).

Eu – Sa fie intr-o locatie eleganta si selecta, un salon mare si spatios, cu un mare ring de dans, neaparat fara coloane ca la stii tu cine la nunta. Mai tii minte ce oribil a fost? No way asa ceva la noi!


El – Nu ar fi frumos sa fie si o piscina pentru ca apa sa ne binecuvinteze cu energia ei uniunea si pe toti invitatii? Si o parcare incapatoare ar fi utila.

Eu – Daaa suna bine partea cu piscina, si un pic de verdeata ar fi buna si un loc special dedicat pozelor. Dar unde am putea gasi un loc care sa le aiba pe toate?

El – Sa nu uitam de distractia invitatilor ; nu a  fi rau sa avem un show de barmani, stii cat imi plac. Si niste artificii ca sa cada pe spate toate damele participante. Si ce buna ar fi o ciorba de potroace a doua zi!


Eu – Numai la mancare si distractie ti-e gandul! Noroc ca ma ocup eu de restul! Nici nu ne-am gandit la cati invitati vom avea, ce buget avem, cine sunt nasii etc.

El – Relaxeaza-te iubito…….mai e pana la nunta si nu vreau sa te transformi de pe acum intr-o Bridezilla!

…………dupa ceva timp……………

Eu – Iubi am gasit locatia perfecta! Sunt asa de linistita acum!

El – Uimeste-ma! A reusit cineva sa te multumeasca pe tine in afara de mine? J

Eu – Inchipuie-ti ca da! Hai sa-ti povestesc. Am gasit un salon mare, super spatios, fara coloane, pe care ni-l pot aranja cum vrem noi, pana si luminile se pot asorta cu tema nuntii, are si parcare mare are si piscina si zona de lounge, si cocktail bar si show de barmani si artificii si spatiu exclusiv dedicate dansului mirilor, cu pian….iti zic o sa cada pe spate toti invitatii.


El – Suna bine pana aici dar nu stiu cum facem cu transportul invitatilor….ah si cu cazarea. La naiba…..chiar e complicat cu organizarea asta! Cred ca incep sa te inteleg.

Eu – Stai linistit, cei de la Salon du Mariage Toujours l’Amour se ocupa de tot. Cazarea invitatilor, transport la cerere, tot ce vrei. Asa ca gasca din Constanta nu o sa aiba probleme. Deci te poti relaxa si tu acum. Ah era sa uit sa iti spun ; am o baie proprie numai pentru mine, speciala pentru mireasa. Si arata atat de bine. Pana si soacra-mea o sa fie multumita, iti garantez. J



Au si un spatiu unde putem face casatoria civila, chiar pe marginea piscinei sau daca ma gandesc bine o putem face direct in piscina.


El – Wow chiar ca le cam au pe toate ce mai! Dar preot care sa vrea sa intre “la apa” nu cred ca vom gasi!

Eu – da ei se ocupa de tot, doar e all inclusive si am scapa de multe batai de cap. Si cu preotul….ramane de vazut! Cine stie? Ah ce ma bucur! Simt ca vom avea nunta visurilor noastre! Te iubesc!

Articol scris pentru Spring Super Blog 2014


4 Responses
  1. Natural Says:

    Bravo mai, le-ai explorat si le-au bifat pe toate, n-are cum sa fie decat bine :) Spor!


  2. emil Says:

    nunta dureaza numai o zi , calatoria cu iubitul, cate o zi o viata intraga...


  3. Unknown Says:

    Pai chiar ca le cam au pe toate, sau cel putin vreo 98% dintre ele. Putina iarba in plus mi-ar fi placut mie, daca e sa fiu carcotasa :)


  4. Unknown Says:

    La unii dureaza o viata............la altii.............nu stiu ce sa zic Emil....pana cand notarul sau tribunalul ii va desparti.Fiecare cu destinul sau!


Trimiteți un comentariu