Odata cu primavara debuteaza inca o editie de Spring Super Blog. Si cum prima mea participare e legata intrinsec de inaugurarea blogului meu, bineanteles ca nu puteam lipsi nici de data asta.

La sfarsitul lui martie, blogul meu implineste 1 anisor si cand ma gandesc in urma nu-mi vine sa cred ca a trecut 1 an de la prima mea participare in aceasta minunata competitie.


Mi-a lipsit adrenalina care sa ma tina in priza, provocarile sponsorilor, deadline-urile multe (ma rog astea nu mi-au lipsit chiar atat), scrisul cu sufletul la gura, probele care m-au facut sa visez, creativitatea stoarsa ca o lamaie si articolele postate uneori pe ultima suta de metri. J Stimati superbloggeri nu faceti ca mine!

De un singur lucru nu imi este dor – punctele de penalizare. Dar pentru astea mi-am invatat lectia deja, de la editia din toamna. J


Asa ca iata-ma cu forte proaspete in aceasta primvara, ma arunc din nou in competitie. La cate am de facut luna asta, insasi participarea la Spring Super Blog 2014 e o mare provocare. Insa sper ca voi iesi onorabil si cu fruntea sus…..mai sus decat la precedentele editii. Ole!
4 Responses

  1. Unknown Says:

    Multu' Pinky! Asemenea! :)


  2. Roxie Says:

    "Succesuri" :P si de data asta, fara puncte de penalizare, da? :) iti tin pumnii.


  3. Unknown Says:

    Fara fara penalizari ca nu mai scriu eu dupa deadline. :) Multam :)


Trimiteți un comentariu