Titlul acestei postari nu are nimic spectaculos si nu este vorba despre trecerea inexorabila a timpului.

Azi m-am uitat in calendar, incercand sa imi planific eficient luna mai si am constatat (ca multi altii, de altfel) ca s-a terminat luna aprilie si din nou nu am apucat sa scriu despre multe lucruri interesante care mi s-au intamplat in aceasta luna atat in plan profesional cat si personal. Culmea este ca multe dintre evenimentele importante si reusitele mele au legatura tocmai cu bloggingul. Ha ha! J

Paradoxul paradoxurilor este ca tocmai despre aceste reusite si evenimente importante pentru mine, nu am apucat sa scriu. Uf…iar am ramas in urma…grav!


De vreo 2 luni, imi tot propun sa ajung la zi cu scrisul, caci am multe lucruri, zic eu interesante, de impartasit dar tot nu am reusit sa fac asta. Si am scris si cam putine articole!

A fost o luna plina, in care mi s-au intamplat multe lucruri, transformari, raceli puternice, strategii, planificari, reajustari, schimbari de prioritati etc asa ca nu m-am plictisit. Ba din contra!

Inca de anul trecut, am inceput sa creez o lista anuala, impartita pe luni, in care notez ce am facut in luna respectiva. Asta in caz ca ma loveste vreodata amnezia dar si ca sa tin o evidenta mai clara si mai eficienta a lucrurilor pe care le fac si, la nevoie, sa le localizez mai usor in timp. E foarte utila, mai ales la bilantul de sfarsit de an! O recomand tuturor pentru ca este un bun exercitiu!

Asa am constatat ca la luna aprilie s-a strans ceva! Si ma bucur tare! J

Acestea fiind spuse, am hotarat ca in luna mai sa o las mai moale cu advertorialele si sa scriu despre ce mi s-a intamplat in ultima vreme.

Imagine preluata de pe Google Images
0 Responses

Trimiteți un comentariu