Pe 10 aprilie am participat la o alta frumoasa intalnire rezultata din “parteneriatul  strategic “ dintre Oana Stoianovici si comunitatea  121.ro. Tema serii a fost Curajul si ca de obcei s-au strans la Seeds for Happiness un grup de femei minunate, dornice sa afle mai multe despre subiect.

Atat de sugestiva mi se pare poza asta.......

A fost destul de greu sa vin la acest eveniment mai ales datorita faptului ca in acelasi timp se desfasurau in paralel alte 2 evenimente foarte interesante din sfera dezvoltarii personale la care mi-ar fi placut sa ajung. Dar, cum nu puteam fi in 3 locuri in acelasi timp, am lasat intuitia sa ma ghideze. Si ca de obicei, stie ea mai bine. J

Am vorbit despre curajul de a face alegeri asumate si de a merge in directia cea buna pentru noi insine. Drumul catre noi insine nu e simplu, dar odata ce am descoperit cine suntem cu adevarat si care sunt valorile noastre personale intrinseci, este necesar sa avem curajul sa ni le asumam complet si total. Apoi este necesar sa si actionam in consecinta si cateodata sa facem alegeri care s-ar putea sa ii deranjeze pe unii, sa fie incomode sau sa para chiar nebunesti, contradictorii, ilogice ori de neinteles pentru cei din jur. Dar astea sunt de fapt cele datatoare de satisfactii nebanuite ulterioare.


E nevoie de curaj pentru a lasa in urma oameni, situatii, joburi, conceptii care nu te mai servesc si a-ti urma inima in mod asumat. Iti trebuie curaj pentru a renunta la compromisuri.

Insa curaj nu inseamna iresponsabilitate, ceva de genul a face bungee jumping fara coarda sau siguranta. Curaj insemna sa fii responsabil in primul rand pentru propria persoana si pentru a ta bunastare. Curaj insemna a-ti lasa fricile deoparte sau a te confrunta cu ele pentru a le depasi.

Ca si in alte dati m-am simtit bine in acel cadru si m-am incarcat cu energie buna si cu optimism. Cred ca aveam nevoie in acel moment de o reamintire a acestor lucruri asa ca imi pare tare bine ca am fost acolo si mai ales ca m-am reintalnit cu minunatele femei cu care am participat la cursul de Initiere in Tainele Feminitatii Sacre.

Imagini preluate de pe Facebook si din arhiva personala
1 Response
  1. Unknown Says:

    Ai dreptate. Intotdeauna ai nevoie de CURAJ pentru a merge mai departe.
    Sunt momente in viata cand esti nevoita sa faci un pas inapoi. Ai nevoie de curaj pentru a realiza ca acel pas inapoi reprezinta doi pasi inainte.
    Ai nevoie de curaj pentru a lasa lucruri in urma si a privi inainte.


Trimiteți un comentariu