M-am gandit in fel si chip cand am vazut enuntul ultimei probe de la Super Blog; ce scenariu sa imaginez caci, de data asta, nu mai e vorba doar de un singur sponsor ci chiar de partenerii media ai acestei frumoase competitii de blogging.

Influentata fiind de preocuparile si activitatile mele din ultimul timp, legate de domeniul dezvoltarii personale, precum si de oamenii cu care am venit in contact si discutiile avute cu acestia, mi-a venit in minte, un singur scenariu.

Impreuna cu cativa dintre partenerii Super Blog mi-ar placea sa organizez o escapada de o saptamana la munte, departe de tumultul vietii cotidiene agitate, intr-o zona cu aer curat, apa, padure si mult verde in jur. Numai noi si natura salbatica, la o cabana de munte care sa aiba conditii decente si tot confortul aferent. Este vorba de o tabara de dezvoltare personala.


Si pentru ca, din pacate, nu ii pot include in aceasta tabara pe toti partenerii Super Blog, m-am gandit sa fac o selectie in functie de cei pe care ii cunosc deja si in viata reala si cu care as putea imparti aceste preocupari legate de evolutia personala. Prin urmare, participantii la tabara de dezvoltare personala sunt fetele de la www.121.ro, o parte a echipei www.radiolynx.ro si echipa www.mujer.ro.

Nu m-am gandit exact in detaliu cum va arata programul acestei tabere de dezvoltare personala pe zile insa in “meniu” se vor regasi cu siguranta urmatoarele : meditatii ghidate, subiecte legate de coaching atat pe plan personal cat si legat de partea de business, discutii si impartasiri, exercitii individuale si de grup, spiritualitate si activitati in aer liber.

In general, vor fi activitati care contribuie la echilibrul dintre corp, minte si spirit pentru a creste si a ne intoarce din aceasta tabara imbogatiti sub toate aspectele si pe toate planurile.


Pe langa toate acestea, va exista si timp pentru ca toti participantii sa aiba ceea ce le lipseste in mod obisnuit in viata de toate zilele – TIHNA pentru a se gandi la diverse lucruri la care nu au timp in tumultul vietii cotidiene, pentru a se redescoperi, pentru a crea, pentru a scrie, pentru a lega prietenii sau pentru orice altceva vor dori sa faca.

Si cum exploratorul cu simt de aventura din mine nu ar putea sta locului cand e vorba de natura, tabara va include si plimbari in aer liber pentru a descoperi ce se afla in jur si a ne conecta cu natura inconjuratoare, trasee de munte (in functie de posibilitatile zonei), vanatoare de comori si cautare de indicii prin imprejurimi, orientare nocturna (ca sa ne mai si distram si sa simtim putina adrenalina), un pic de sporturi extreme (nu va speriati, vor fi doar dintre cele soft J).

Cand m-am gandit la acest articol am vizualizat imaginea unei paduri
Si ca sa nu devina totul prea serios vor exista si seri dansante, focuri de tabara si alte jocuri distractive in care fiecare va avea ocazia sa-si descopere si sa-si scoata la iveala abilitati nebanuite.

Hrana pe care o vom consuma pe toata durata acestei tabere va fi atent selectionata si diversificata, pentru a implini cat mai multe gusturi si a ne sprijini in evolutia care sper ca se va intampla in saptamana cu pricina.

Am ales aceasta abordare nu pentru ca acest concept de tabara de dezvoltare personala este din ce in ce mai la moda la noi si a inceput sa prinda teren din ce in ce mai mult asa cum se intampla si in strainatate, ci pentru ca m-am convins ce beneficii incredibile poate avea o astfel de experienta in viata unei persoane care doreste sa evolueze constient.

Chiar mi-ar placea sa pun in practica acest concept si sunt convinsa ca o astfel de tabara de dezvoltare personala poate produce transformari calitative durabile asupra tuturor participantilor.



Articol scris pentru Spring Super Blog 2014
4 Responses
  1. O sa fii profa de aventura?


  2. Unknown Says:

    E mult spus profa. Mai degraba m-as vedea ca pe un ghid.


  3. aditza Says:

    Deci merg si eu in tabara? Intre atatea fete/femei s-ar putea sa-mi placa!


  4. Unknown Says:

    Aditza esti oricand binevenit. Nu as vrea sa se inteleaga ca este women only.:)


Trimiteți un comentariu