Abia acum ajung sa scriu despre acest eveniment pentru ca din pacate a fost o intreaga aventura sa recuperez pozele de la acest eveniment.

Pe 2 aprilie anuntam pe blog sustinerea mea pentru evenimentul caritabil organizat pe 5 aprilie de Asociatia Touched Romania si invitam cititorii blogului si prietenii de pe Facebook sa se alature acestei cauze.
Din pacate nimeni nu a reactionat. Dar chiar nimeni si nu prea am inteles de ce.


Ziua aleasa pentru acest Garage Sale nu era, ce-i drept, una insorita si propice plimbarilor. In ziua aia batea un vant naprasnic, a fost o adevarata furtuna de praf si desi aveam 2 rucsacuri pline cu haine, m-a mutat vantul din loc de cateva ori. Insa nu am vrut in ruptul capului sa las vremea de afara sa ma impiedice sa fac un lucru frumos si era prilejul ideal sa ma debarasez in sfarsit de niste lucruri pe care de mult vroiam sa le donez si nu avusesem ocazia.

Este pentru prima data cand particip la un astfel de eveniment. Asociatia Touched Romania a organizat pe 5 aprilie la Club Inspayer un Garage Sale caritabil menit sa stranga fonduri pentru achizitionarea produselor alimentare si acoperirea altor nevoi ale mamelor tinere aflate in situatii de dificultate emotionala, materiala sau educationala care sunt sprijinite de asociatie.


De conceptul de garage sale auzisem doar din filmele americane si eram destul de sceptica in privinta aplicarii acestuia in Romania.

Este vorba de fapt despre obiecte de imbracaminte si incaltaminte sau accesorii de care oamenii nu mai au nevoie sau pe care nu le mai folosesc si atunci le doneaza. Acestea sunt spalate si curatate si scoase la licitatie, iar banii obtinuti merg catre cauza sustinuta de asociatie. Este, daca vreti, un targ de obiecte second hand destinat strangerii de fonduri.

Masutele cu bijuteriile create de mamicile din asociatie
Prima data am strambat din nas, insa am zis totusi sa arunc un ochi. Cand am ajuns la fata locului, atmosfera era destul de linistita, agitatia fusese inainte, asa ca am avut timp berechet si ragaz sa ma uit la masuta cu bijuterii realizate de mamicile membre ale asociatiei, sa admir niste tablouri si sa aflu mai multe informatii despre activitatile Asociatiei Touched Romania.

Am zis sa arunc un ochi si printre hainutele scoase la vanzare si de cum am intrat in acea zona am fost surprinsa ca mirosea a curat, nu a magazin de second hand cu miros urat caracteristic. Asa ca am prins curaj si am inceput sa scotocesc pe acolo. Si am pus ochii pe o rochie neagra, donata de un magazin de moda. Si de unde, cu doar cateva zile inainte ma jurasem ca nu imi voi mai cumpara lucruri negre, am hotarat totusi sa o probez. Dupa ce am pus-o pe mine….stupoare. Imi venea ca turnata asa ca nu am mai stat pe ganduri si am cumparat-o. Este intr-adevar deosebita iar pretul a fost modic. Asa ca eu zic ca am facut o achizitie buna, desi nu era in plan. Dar parca ma astepta pe mine caci multe doamne au vrut sa o cumpere inaintea mea, dar rochia nu s-a dat luata. Era pentru mine J si m-a asteptat sa o cumpar. J

Asta e rochia cu pricina

Asa ca mi-am scos prejudecatile din cap si m-am convins acum ca si la “asa-zisele targuri de vechituri” poti gasi adevarate piese (haine, bijuterii sau accesorii) la preturi modice, daca ai rabdare sa scotocesti J.

Si pentru ca venisem la un eveniment de strangere de fonduri, am facut si o donatie si am rezolvat si partea cu  formularul de 2%.
Apropos mai aveti 2 zile in care sa depuneti formularul de directionare a 2% din impozitul pe venit. Si daca nu v-ati hotarat cui sa-l dati am eu o propunere. Gasiti aici toate detaliile.

Asa ca intr-o singura ora am facut si shopping si donatii si m-am imbogatit sufleteste vazand oameni frumosi si facand fapte bune. Ma bucur tare mult ca am fost acolo.


Imagini preluate de la fotograful evenimentuilui si de pe Facebook
3 Responses
  1. Roxie Says:

    foarte frumoasa rochia si iti vine perfect.


  2. Natural Says:

    Reactionez eu acum cu un Big Like!


  3. Unknown Says:

    Multumesc. As fi preferat ca cei din Bucuresti sa fie mai reactivi.


Trimiteți un comentariu