Cine a spus ca numai primvara se face curatenie temeinica? Eu zic totusi ca vara e cel mai bun moment. Si se pare ca si altii sunt de acord cu mine. J

Asociația Environ in parteneriat cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice, Primaria Municipiului Bucuresti, Sistemul National de Reciclare a Bateriilor, Rematholding si Green Weee a initiat proiectul Ecobanca – Banca ta de reciclare.

Cautati rulotele portocalii :)

Eu m-am bucurat tare ca au reusit sa implice si autoritatile mentionate in aceasta initiativa. Este vorba atat despre o campanile de constientizare asupra pericolului rispirii resurselor naturale si eliminarii necontrolate a deseurilor (indeplinind obligatiile europene referitoare la prevenirea, reutilizarea, reciclarea, valorificarea si eliminarea deseurilor) cat si despre lansarea primei platforme de puncte de mobile de colectare a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE) si deseuri de baterii si acumulatori (DBA), dotate cu cea mai avansata tehnica de individualizare a deseurilor predate care garanteaza trasabilitatea acestora pana la momentul reciclarii.

Campania a inceput pe 5 iunie si se termina pe 15 septembrie 2014.

Asta e rulota din Parcul Tineretului 
Asa ca, daca aveti pe acasa aparate de uz casnic de mari  si mici dimensiuni, unitati centrale, laptopuri, tablete, monitoare, televizoare, imprimante, telefoane, echipamente de iluminat, unelte electrice, jucarii, becuri, baterii de tot felul aduceti-le la rulotele Ecobanca.

Eu va invit sa va faceti curatenie prin case ca sunt sigura ca gasiti ceva  ce ar fi trebuit aruncat de mult. Si uite asa facem curatenie si in casa dar ne si asiguram ca deseurile sunt pe maini bune.

Programul este miercuri – duminica intre orele 11-19 iar despre punctele mobile gasiti mai multe informatii aici.

La prima predare primiti un card, iar fiecare obiect pe care lasat primeste un numar de puncte, conform Tabelului de corespondenta intre greutatile medii si numarul de puncte. Punctele acumulate va pot aduce unul dintre premiile puse in joc. Asa ca sunteti de 3 ori castigati. O data ca va debarasati casa, a doua oara ca aveti grija de planeta (pe care eu o iubesc foarte mult J) si mai aveti si sansa de a castiga ceva nou. Eu zic ca e afacere buna asa ca va rog sa va mutati fundurile si sa faceti curatenie, ca nu mai aveti nici o scuza!

Asa arata cardul

Eu sunt tare multumita ca am scapat de niste obiecte vechi, nefunctionale si grele, pe care le dadeam de colo colo prin casa si pe balcon asteptand o campanile de genul asta. Am primit in schimbul lor 50 de puncte, insa ma straduiesc sa obtin mai multe pentru ca am in vizor sa castig un aparat foto. Are 300 de puncte.
0 Responses

Trimiteți un comentariu