Asa cum scriam aici, dupa ce am “luat cu asalt” Castelul Corvinilor (si l-am cucerit J), am vizitat apoi Gradina Zoologica din Hunedoara, care se pregateste sa-si deshida portile taman pe 1 iunie.


S-au facut ceva investitii, insa este loc si de mai bine. De mentionat este atentia pe care o acorda ingrijitorii animalelor de acolo, pe care ii trateaza ca pe copiii lor.


Nu-i asa ca sunt draguti ratonii astia?
Gradina zoologica este situata la periferia orasul, pe un deal inconjurat de verdeata. Asa periferie as vrea si eu in Bucuresti. E o zona frumoasa, verde si linistita. Ar merge si un gratar acolo insa nu este nimic amenajat in acest sens. Asa ca veniti cu toate ustensilele de acasa.





Cel mai mult mi-a placut caprioara care a stat cuminte la poze, ca o diva. Nu incercati insa sa-i dati bomboane ca se strica la burta.


Si stati departe de cusca leului caci e electrificata. Pe bune!



Dupa vizita la gradina zoologica am participat la inaugurea centrului modern de imagistica din cadrul HMedicalclinic despre care am scris aici.


Seara s-a incheiat apoteotic de-a dreptul cu “local goodies” adica virsli (se pronunta virshli, ca nu scriu cu diacritica nah!) si cartofi prajiti la disc, ambele o premiera pentru mine.

MC la cartofii prajiti a fost Sebi, pe gratarul gazdei de la Pensiunea Flamingo. O placere sa stai pe inserat la focul din curte, la bancuri, beri si alte povesti, adulmecand cartofiorii prajiti pe disc. Imi ploua in gura cand imi amintesc. Si au fost asa de gustosi, cum nici la Mac nu gasesti. Insa la sfarsit, s-a lasat cu peripetii cand a venit vorba sa stingem focul. Era sa dam foc la cosmelia gazdei. De aia spuneam ca a fost apoteotic. Faza aia nu am sa o uit toata viata J Insa totul e bine cand se termina cu bine. J Situatia a fost redresata si nu s-a lasat cu urmari.


Inainte de a veni in Hunedoara nu auzisem niciodata de carnatii virsli. Desi arata ca niste carnati (lungi si subtiri) sunt de fapt sunt un fel de crenvusti pentru ca se fierb nu se prajesc si se mai si afuma. Sunt facuti dintr-un amestec  de carne de capra si carne de oaie + alte ingrediente secrete si condimente. Nu ma omor eu cu carnea de oaie de felul meu, insa recunosc ca sunt gustosi. Daca ai burta sensibila si digestia mai lenesa, recomandabil ar fi sa te opresti la 2. Sunt un pic mai greu digerabili, datorita carnii de oaie (stomacul mesu stie de ce J). Se servesc cu mustar si/sau boia.


Asa ca degustati cu incredere si mancati cu moderatie! :)

P.S. Ma duc sa pap ca mi s-a facut o foamee…………………….. :)



0 Responses

Trimiteți un comentariu