Anul trecut am inceput seria acestor articole Revista presei pe site-ul www.121.ro “alimentata” fiind de verisoara mea cu reviste + cele cumparate de noi doua. Insa, la un moment dat, izvorul a secat si o buna perioada nu am mai scris.

Revin acum cu Revista presei pentru ca nu vreau cu nici un chip sa renunt la acest proiect. Oricum reviste glossy si nu numai citesc in continuare asa ca m-am gandit ca ar fi pacat sa nu scriu despre lucrurile astea care imi fac placere si care ma inspira.

E drept ca de cand am lansat blogul, nu am avut timp sa scriu despre « cea mai mare recolta », revistele lunii martie. Imi propusesem sa scriu luna trecuta insa nu am gasit timpul necesar.

In martie am facut rost de multe reviste si mi-a luat ceva timp sa le citesc. Am devenit un fel de persoana care monitorizeaza revistele glossy. Am mai lucrat eu in domeniul monitorizarii de presa dar pe atunci monitorizam publicatii si emisiuni cat se poate de serioase. La naiba…ar trebui sa ma plateasca cineva pentru asta chiar si acum. Poate ma aude cineva.

Joy martie 2013


Mi-au placut interviurile cu Mila Kunis si cu James Franco – un barbat total atipic si bineinteles m-a amuzat mult articolul despre cele 8 tipologii de « barbati toxici ». Am recunoscut si eu cativa insa nu se incadrau chiar strict intr-un anumit tip ci aveau «calitati» de la mai multe tipuri impreuna. Si cele 10 lucruri pe care barbatii nu ni le spun a fost un articolas dragut si educativ. In plus, revista e plina de noile tendinte ale sezonului cald pe haine, in machiaj si in par. In plus, am pastrat paginile cu tipsuri de vacanta in Thailanda ca poate cine stie ajung si eu pe acolo in viitorul apropiat.







Glamour martie 2013



Din Glamour-ul din martie mi-a placut interviul cu o rocker-ita adevarata-Gwen Stefani si cel despre 3 femei care creeaza povesti. In rest mult fashion, mai mult decat in InStyle si cateva propuneri de noi capitale europene numai bune pentru city breack. Cam atat in rest nimic.










In Style martie 2013



Mi-a placut interviul cu Heidi Klum care a demonstrat ca un topmodel de succes se poate transforma intr-o femeie de afaceri de succes, initiativa celebritatileor de peste ocean « Palaria neagra » care sprijina copiii cu autism si interviul cu designerul Lorena Sarbu care a innebunit America.










Femeia martie 2013

Din Femeia am aflat cu placere despre Sandra Gatejeanu Gheorghe, directorul de protocol al Casei Regale a Romaniei, o tanara care la 27 de ani si-a cladit o cariera solida si conduce cu responsabilitate activitatile sale de zi cu zi. Ma inclin ! Si articolul desprea Alexandru Tomescu mi-a placut mult. Aceste 2 persoane pot fi considerate adevarate modele pentru generatia tanara. Pacat ca astfel de exemple nu sunt mediatizate mai mult. Articolul despre alergii a fost foarte util mai ales ca a inceput « sezonul », cel despre detoxifierea pe toate planurile. Un alt articol educativ e cel despre cuplul Ioana si Zoli Toth care spun ca o seara pe saptamana o petrec in 2 fara copii. O regula sanatoasa, dupa parerea mea pe care multe cupluri o uita si apoi se trezesc ca s-au instrainat unul de altul si au uitat ca sunt un el si o ea. Ce mai, mi-a placut toata revista cap coada.


1 Response

Trimiteți un comentariu