Saptamana 9 – 15 decembrie 2013 a reprezentat pentru mine Marea Dezanchilozare. In sfarsit am catadicsit sa ma mobilizez si sa beneficiez de voucherul primit cadou inainte de ziua mea din noiembrie, la unul dintre evenimentele la care am participat. Voucherul imi asigura intrarea gratuita la unul dintre cluburile World Class, la orice si de cate ori vroiam, timp de o saptamana.

Si pentru ca se apropia sfarsitul de an si o tot amanasem de atatea ori, m-a apucat febra terminarii lucurilor pe care nu le-am facut pe parcursul anului ca sa nu intru in 2014 cu restante din 2013. Plus ca expira si valabilitatea voucherului si am zis ca e pacat.

Desi nu ma omor eu dupa sportul indoor si pe deasupra frigul de afara nu ma prea imbia la facut miscare ci la stat la caldurica in hibernare, am zis ca gata, acum e momentul. Trebuie sa mentionez ca nu sunt genul care sa faca sport in mod constant si sustinut, insa imi fac de cateva ori pe saptamana exercitiile de Qi Gong, mai fac si cateva trasee montane daca se nimereste, merg la patinaj si cam asta e tot iarna.

Si pentru ca trecerea de la aproape zero miscare (statut de semi leguma) la antrenament in forta sa nu se lase cu accidentari, chiar acum de sarbatori, din cele 7 zile disponibile, am decis sa merg doar 5 zile pentru a-mi doza in mod eficient efortul si resursele corporale. O prietena m-a sfatuit sa o iau usor, de la ceva mai soft la ceva mai alert, cum de alfet este si logic.

Insa nu a fost usor sa fac sa se “pupe” programul meu cu programul orelor de la antrenamentele pe care le alesesem. Partea buna era ca aveam libertate deplina de a alege ceea ce vreau sa fac si de a incerca, de fiecare data, ceva nou, ca sa nu ma plictisesc. Ca oricum idea de sala ma plictiseste enorm, din principiu.

Am vrut initial sa merg la World Class din Plaza Romania pentru ca era cel mai aproape de mine si cel mai usor accesibil. Dar ce sa vezi….nu s-a potrivit orarul lor cu programul meu de nici o culoare. Asa ca dupa 2 ore in care am tot analizat orare si locatii am decis sa merg la World Class Dudesti din incinta Complexului Rezidential InCity. Cam peste mana putin, din punct de vedere al transportului dar cel putin orarele lor cu programul meu se armonizau mai bine si imi asigura si doza de diversitate a antrenamentelor pe care vroiam sa le urmez. As fi vrut sa merg si la Yoga dar luni la ora 7 dimineata mi-ar fi fost imposibil. Asa ca am taiat-o, cu regret de pe lista. Si o sa va povestesc acum cum a fost in aceasta saptamana.

In final, orarul antrenamentelor alese initial arata cam asa :

Luni 9.12.2013 ora 18.30 – 19.30 Pilates
Marti 10.12.2013 ora 12.30 – 13.30 Fartlek Cycling
Vineri 13.12.2013 ora 19.00 – 20.00 Kangoo Jumps
Sambata 14.12.2013 ora 16.00 – 17.00 Step & Kick
Duminica 15.12.2013 ora 11.00 – 12.00 Dance

Sa le iau pe rand acum.

Luni 9.12.2013 ora 18.30 – 19.30 Pilates
Mi s-a parut plictiseala maxima, atat muzica cat si miscarile lente si controlul respiratiei m-au facut sa ma intreb ce naiba caut eu acolo. Insa nu am lasat asta sa ma perturbe si am incercat sa execut miscarile cat am putut eu mai bine. Atat de bine ca dupa primul sfert de ora m-am ales cu un mare carcel in gamba. Instructoarea a incercat sa-mi detensioneze muschiul apasand fix pe carcel. Mi-a venit sa urlu de durere si ce sa vezi……..carcelul tot acolo. Macar pot spune ca am finalizat ora de Pilates fara alte incidente.

Marti 10.12.2013 ora 12.30 – 13.30 Fartlek Cycling
Am intarziat “doar” un sfert de ora si nu m-au mai primit la acest antrenament. Stiu ca e aiurea sa intarzii atat insa, daca tot au vazut ca sunt noua ar fi trebuit sa-mi spuna de la inceput ca daca intarzii nu ma mai primesc. Asa macar as fi stiu ce ma asteapta. Asa ca prima mea reactie, dupa ce m-am imbufnat a fost sa ma rasucesc pe calcaie si sa plec, dat fiind ca nu era nici un antrenor disponibil prin zona care sa imi arate cum functioneaza aparatele alea si sa-mi faca niste recomandari. Pana la urma m-am hotarat sa raman si sa incerc sa ma misc nitel pe cont propriu. Fata de la receptie mi-a aratat cum functioneaza bicicleta si banda si m-am pus pe biciclit.

Am biciclit asa cu carcelul la picior vreo jumatate de ora si cica am parcurs asa vreo 5.5 km. E…nu-i rau pentru o semi leguma. De la 0 la 5 km si cu un carcel la picior (deh cui pe cui se scoate si chiar a functionat J) sunt mandra de mine. Dupa jumatate de ora chiar am simtit ca sunt obosita si m-am oprit. Curios lucru ca dupa isprava asta, a doua zi nu am avut febra musculara si nici alti carcei.

Miercuri si joi am facut pauza.

Vineri 13.12.2013 ora 19.00 – 20.00 Kangoo Jumps
A fost cea mai distractiva activitate cu o antrenoare super simpatica. Desi sunt obisnuita si cu rolele si  patinele de gheata, cand mi-am pus in picioare ghetele de Kangoo m-am simtit ca un urs pe tocuri. J Tot timpul am avut senzatia ca o sa cad pe spate sau  ca o sa vin in nas. A durat ceva pana mi-am capatat un echilibru cat de cat insa pana la sfarsitul orei m-am obisnuit cu ele. A fost foarte distractiv sa topoai pe acele arcuri, insa la inceput, era sa-mi dau duhul dupa primele 10 minute si sa-mi sara splina de la locul ei dar in final totul s-a terminat cu bine. Culmea e ca desi curgeau apele pe mine, a doua zi nu am avut febra musculara, asa cum imi spusese antrenoarea. Deci e misto! Transpiri, topai si a doua zi nu simti nimic. Nu e tare? Explicatia e ca aceste ghete au fost concepute initial pentru recuperare si apoi dupa succesul inregistrat au fost introduse si in fitness.

Asa arata ghetele de Kangoo Jumps

Antrenoarea chiar arata profi. Are un super corp tonifiat de sus pana jos si o atitudine vesela si joviala. Ii radea toata fata si chiar te motiva sa te misti si in acelasi timp sa iti placa ceea ce faci. Pacat ca pronunta Kango in loc de Kangoo.

Sambata 14.12.2013 ora 16.00 – 17.00 Step & Kick
In sfarsit un antrenor sexi. Dar asta nu e neaparat bine decat pentru ochi caci ne-a muncit de ne-a iesit apa din noi. Si caloriile! Da, la acest antrenament am transpirat cel mai mult si iar am simtit ca imi dau duhul. A fost un antrenament in forta ce combina miscarile pe stepper cu lovituri din artele martiale,  totul intr-un ritm super alert cardio.

Cam asa arata stepperul

La Pilates si la Step am vazut si cate un singur barbat printre cele 99, 99% femei. Deci uite ca merg si barbatii la d’astea.

Asa ca dupa antrenament nu imi mai simteam corpul si azi chiar am o febra musculara in toata regula. Asa ca desi imi propusesem sa inchei saptamana cu ultimul antrenament, nu am mai fost in stare sa ma dau jos din pat si sa ma urmesc pana acolo. Asa ca am ratat ultimul antrenament Dance. Sa fi fost de vina si berea de aseara de la intalnirea cu bloggerii?

Cu toate astea am avut parte saptamana asta de 4 antrenamente serioase.

Acum o sa mentionez si alte aspect pe care le-am sesizat la World Class.

Plusuri:
  • Au aparatura profi.
  • Au prosoape incalzite. Primesti unul mare si lat si altul mic. Ambele au cipuri ca sa nu cumva sa pleci cu ele acasa.
  • E curat. La intrare primesti cipici de unica folosinta, ca la Peles, pe care ii pui peste incaltaminte.
  • Antrenoarea de Kangoo arata super.
  • Antrenoruld e Step e sexi J
  • Antrenoarea de la Pilates  vorbea si in romana si in engleza.

Minusuri:

  • Instructorii nu se ocupa de fiecare participant (cu exceptia intructoarei de Pilates pe care am vazut-o trecand pe la fiecare).
  • Antrenoarea de Pilates avea celulita si asta nu prea dadea bine pentru prestigiul ei, parerea me!
  • Muzica e data super tare si abia daca auzi comenzile antrenorului.
  • Nu ti se explica de la inceput de catre fetele de la receptive ce si cum. Iti spun strictul necesar sit e expediaza repede.
  • Antrenorii ar trebui sa se ocupe mai mult de noii veniti, sa le explice mai mult nu sa ii lase de izbeliste, sa execute in legea lor.
  • Nu prea sunt eco friendly. In sensul ca, chiar daca nu ai folosit un prosop, tot il baga la spalat.

Insa chiar daca Kangoo Jumps mi-a placut, ritmul cardio foarte alert in care se desfasoara nu mi se potriveste deloc. Asa ca verdict final – Sala nu e pentru mine. Tot miscarea in natura imi place cel mai mult asa ca voi ramane la Qi Gong, plimbari cu bicicleta (vara), trekking si urcat pe munti sau patinaj (iarna).

Insa scopul a fost atins in aceasta saptamana : am facut miscare, nu am racit iar febra musculara e in parametric de bun simt.



P.S. Dupa cum vedeti nu nu am pus poze de la club in aceasta postare pentru ca nu mi-au dat voie sa fac.



0 Responses

Trimiteți un comentariu