Pe 30 decembrie am fost sa testez reintinerirea cu IPL (lumina pulsata) cu un voucher cadou la Novello. M-am si mirat ca am avut norocul sa ma primeasca la ora dorita avand in vedere ca toate saloanele sunt pline pana la refuz de doamne si de domni care tin sa arate bine ca doar se apropia Revelionul.

Salonul este situat central. Am ajuns la ora stabilita insa a trebuit sa mai astept putin pentru ca se prelungise tratamentul clientei care ajunsese inaintea mea cu o mica intarziere. Asa ca pana sa-mi vina randul am stat la palavre cu patroana localului. Sau cel putin presupun ca ea era patroana. Doamna era foarte simpatico si avea un ten splendid la cei 37 de ani pe care nu-I arata.

M-a intrebat despre ce serviciu doresc sa incerc si mi-a pus o serie de intrebari amanuntite despre tipul de ten, medicamentele pe care le iau, daca am alergii etc, lucru destul de rar in astfel de saloane unde nu multa lume are timp si chef sa puna intrebari clientelor si sa le explice in detaliu ce si cum. Oricum asta e un lucru bun care, in mod cert le va scuti de eventuale probleme si reclamatii. Toate tratamentele si procedurile oferite de salon sunt pe baza de IPL iar pe langa epilare definitiva si reantinerire faciala mai fac si tratamente anticelulitice si chiar albire dentara, pe baza de LED). La albire dentara chiar nu m-as baga pentru ca nu-mi inspira incredere desi mi-au explicat ca nu folosesc solutii care ataca smaltul dintilor. Daca m-ar bate gandul sa-mi fac asa ceva (desi slava Domnului ca nu am nevoie!) tot la dentist m-as duce.  

Pentru ca experientasem deja epilarea cu IPL am ales o procedura de reintinerire tot cu IPL curioasa fiind de efectul acesteia asupa pielii mele (nu ca as fi avut nevoie J). Aceasta consta in demachiere, aplicarea unui gel si apoi aplicarea pe fata a unor flashuri de lumina (ca la epilat). Ochii se acopera cu ochelari de protectie. Nu doare, nu pisca, nu simti decat o usoara senzatie de caldura. Totusi primul impuls m-a piscat putin, nefiind obisnuita si asta m-a facut sa tresar putin. Cosmeticiana a zis ca m-am inrosit putin asa ca a mai asteptat nitel si cand a primit ok de la mine a continuat pentru restul fetei. Apoi se inlatura gelul si se aplica o crema hidratanta si gata…..ai reinitinerit. J

Toata “distractia” a durat vreo 20 de minute.

Cosmeticiana a folosit manusi chirurgicale (wow asta nu am vazut ni ci macar la alte saloane cu staif), mi-a acoperit temeinic ochii si mi-a pus si boneta pe par. In plus, a fost foarte atenta cu alunita mea. Asta sunt in mod cert niste plusuri si le-am apreciat. Produsele folosite vin din Spania.

Ca si minusuri as spune ca spatiul este foarte mic. Nu au decat o incapere de primire (care este cea mai mare), o singura camera in care se fac tratamentele si o baie minuscula.

Si nu au nici macar un cuier in care sa-ti atarni o haina. De fapt tot salonul este facut la parterul unui bloc vechi, in apropiere de Piata Amzei. Iar preturile sunt cam maricele in conditiile in care gasesti pe piata zeci de asfel de saloane care ofera tratamente similare.

Dar, asa cum se stie, mersul la coafor sau la salon este terapie pentru noi femeile. Doamnele si domnisoarele  stiu de ce. J

Cand am iesit de acolo ma simteam super bine. Tot stresul, zapaceala, oboseala si sictireala imi trecusera ca prin minune si eram pregatita pentru intrarea cum se cuvine in noul an cu o stare de bine.

PS. Azi dupa 3 zile de la tratament pielea mea arata bine insa tenul s-a cam ingrasat ceva mai mult decat de obicei si trebuie sa duc acum lupte pentru degresare.
0 Responses

Trimiteți un comentariu